Aprilia RS125 viritys/tekniikka

anttitus__
Liittynyt:
29.10.2008 14:15
meneekö kiinni ?

ViestiKirjoittanut anttitus__ » 9.7.2009 16:19

moro. en nyt oo varma meneekö oikiaan topikkiin muttta kysyisin että kun löyty omaan räsään (vm98) gianellin tehari joka on ollu 06vm räsässä kiinni, niin meneekö se mun omahan ?! ;)
tohmassi
Liittynyt:
25.12.2008 15:41

ViestiKirjoittanut tohmassi » 12.12.2009 17:46

Mulla on aprilia rs vm 2000 niin mikä kone siinä on rotax 122 vai 123?
triggertuunaaja
Liittynyt:
9.12.2008 18:00

ViestiKirjoittanut triggertuunaaja » 13.12.2009 20:31

tohmassi kirjoitti:Mulla on aprilia rs vm 2000 niin mikä kone siinä on rotax 122 vai 123?
<---- 122
tohmassi
Liittynyt:
25.12.2008 15:41

ViestiKirjoittanut tohmassi » 13.12.2009 23:02

triggertuunaaja kirjoitti:
tohmassi kirjoitti:Mulla on aprilia rs vm 2000 niin mikä kone siinä on rotax 122 vai 123?
<---- 122



ok, eli ostan rotax 122 osat vm 2000 räsääni.
tohmassi
Liittynyt:
25.12.2008 15:41

ViestiKirjoittanut tohmassi » 13.12.2009 23:58

Kertokaapas kaikki nettisivut, myös ulkomaiset joista saa rs osia?
circa
Liittynyt:
26.2.2009 17:08

ViestiKirjoittanut circa » 11.3.2010 19:59

Millä ton aprilian lamppu systeemin "lasin" saa irti siit umpiosta ku se on liimattu silikonil vissii?
NINJ4
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
20.8.2005 15:09

ViestiKirjoittanut NINJ4 » 12.3.2010 14:01

Nyt on tehoja tarjolla Apriliaan ;)
http://www.motot.net/talli/osat/id7487/
Tumppi-Rs
Pyörä:
Aprilia RS 125-05 & KTM EXC 250-F -06
Liittynyt:
26.11.2008 17:09

ViestiKirjoittanut Tumppi-Rs » 14.3.2010 11:47

circa kirjoitti:Millä ton aprilian lamppu systeemin "lasin" saa irti siit umpiosta ku se on liimattu silikonil vissii?

Itse otin sen irti mattoveitsellä, eli yrittää vaan päästä sinne väliin leikkaamaan veitsellä niin kyllä se siitä pikkuhiljaa irtoo. Ja kun laitat takasin niin yritä saada madollisimman paljon siitä vanhasta liimasta pois ennenkuin laitat uutta silikooni liimaa sinne.
akithegod
Pyörä:
Aprilia RS125 '01
Liittynyt:
23.10.2008 6:04

ViestiKirjoittanut akithegod » 17.3.2010 20:04

Mitkä nuo tt- ja a1-putkien kyljestä löytyvät koodit on? Ei oikein hotsita lähteä putkea avaamaan kun ei kotoa löydy hitsiä eikä oo varmuutta kumpi putki tossa on...
ilomanni
Pyörä:
aprilia rs 125cc
Paikkakunta:
piikkiö
Liittynyt:
8.3.2009 17:36
aprilia "tökkii"

ViestiKirjoittanut ilomanni » 28.3.2010 15:47

Eli mul on vm 04 räsä ja sii on jollymoto tehari 34 milline kaasari ja rave kakkone, ja se toimii muute normaalisti, mut se ikäänkuin pätkii. ja se tekee sitä joka kiroosalueel ja jokasel vaihteel, ku yrittää ajaa tasasesti, se kiihtyy hyvi, mut tasasesti ajaessa se ei käy tasasesti vaa ikaankuin tökkii, olisko sytytykses tai tulpas tai jossai vika?
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 29.3.2010 22:29

Tulppa kandee aina vaihtaa ekana. ;)
tohmassi
Liittynyt:
25.12.2008 15:41

ViestiKirjoittanut tohmassi » 3.4.2010 0:31

Mites ku mun männässä lukee B ja 53,96, mistä saa tuon kokoista mäntää? www.pjme.co.uk ei ainakaan löytynyt.
RRacer
Liittynyt:
8.5.2009 20:08

ViestiKirjoittanut RRacer » 6.4.2010 12:47

Meinasin kelkasta ottaa ja laittaa digatronin näin kesäksi räsään, että saa säädöt kohilleen. :D Onko kellään tietoa, mitkä on sellaiset pakolämmöt, joita ei kannata ylittää?
siankelli
Liittynyt:
24.5.2010 11:10

ViestiKirjoittanut siankelli » 12.6.2010 12:43

onko kellään tietoa toimiiko mitakan syliterissä yksirenkainen mäntä?
oon kuullu että toimis ja sitä myötä myös vääntäis paremmin ku kaksrenkainen mikä siihen alunperin kuuluu.
Hupsu
Pyörä:
GasGas 200 ec
Liittynyt:
14.8.2006 9:21

ViestiKirjoittanut Hupsu » 17.6.2010 13:54

siankelli kirjoitti:onko kellään tietoa toimiiko mitakan syliterissä yksirenkainen mäntä?
oon kuullu että toimis ja sitä myötä myös vääntäis paremmin ku kaksrenkainen mikä siihen alunperin kuuluu.

sillä tulee top end tehoo eli kiertää vähän pidemmälle koska on vähemmän puristuksia
4 tahti on voimaa, 2 tahti on ylivoimaa !