Cagiva Mito viritys/tekniikka

VIPPI
Liittynyt:
25.1.2005 22:19

ViestiKirjoittanut VIPPI » 13.3.2007 17:38

ja mistä saa?
S^X
Liittynyt:
9.10.2006 12:41

ViestiKirjoittanut S^X » 13.3.2007 18:18

Mä tilasin ainakin NPM:stä ton Mec-Eurin...
Ei enää 2-T...
///M
Vaitteria vaitteria...
Montttu
Liittynyt:
22.10.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Montttu » 13.3.2007 21:16

Mikä kaasari tossa 2007 cagiva mitossa on? Kun ei oo pyörää vielä mutta pitäs jo tilausta mopo-sporttiin laittaa niin tietäs tilata sen pääsuuttimen. Muutahan siihen tt:ksi laittamiseen ei sitten tarttekkaan?

Ku nuo aiemmatkaan linkit ei enää wörkkää.
Poona
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
21.1.2006 0:49

ViestiKirjoittanut Poona » 13.3.2007 22:09

Dellorto PHBH. Eli ne isommat pääsuuttimet.
VIPPI
Liittynyt:
25.1.2005 22:19

ViestiKirjoittanut VIPPI » 13.3.2007 23:43

ja ku pistän ton rempan jälkeen täystehoseks nii mitkä suuttimet olis hyvät jos ei oo niitä ilmanotto putkia ollenkaan?

entäs jos hommaan piper crossin?
VIPPI
Liittynyt:
25.1.2005 22:19

ViestiKirjoittanut VIPPI » 17.3.2007 17:10

VIPPI kirjoitti:ja ku pistän ton rempan jälkeen täystehoseks nii mitkä suuttimet olis hyvät jos ei oo niitä ilmanotto putkia ollenkaan?

entäs jos hommaan piper crossin?
mitä on porukka käyttäny? eli kuri putkesta vittuun ja pipercross? mitkä suuttimet toimisi parhaiten?
Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 17.3.2007 17:23

VIPPI kirjoitti:
VIPPI kirjoitti:ja ku pistän ton rempan jälkeen täystehoseks nii mitkä suuttimet olis hyvät jos ei oo niitä ilmanotto putkia ollenkaan?

entäs jos hommaan piper crossin?
mitä on porukka käyttäny? eli kuri putkesta vittuun ja pipercross? mitkä suuttimet toimisi parhaiten?


Itselläni 135 piperin kanssa. Riippuu täysin pyörästä, jossakin 130 voi olla hyvä, kokeile ensin vaikka 130. Kyllä sen huomaa jos käyä laihalla/rikkaalla, sitten vain uutta suutinta!

Ja itse en tykännyt ajaa ilman ilmanottoputkia, tiedä sitten miksi, mutta piperillä parempi. Osta piperi!
_qvarnis_
Paikkakunta:
Tammisaari
Liittynyt:
23.1.2006 15:30

ViestiKirjoittanut _qvarnis_ » 18.3.2007 14:32

mulla on Mikuni TM 35 ja 220 pääsuutin
VIPPI
Liittynyt:
25.1.2005 22:19

ViestiKirjoittanut VIPPI » 18.3.2007 23:22

Rieppola kirjoitti:
VIPPI kirjoitti:
VIPPI kirjoitti:ja ku pistän ton rempan jälkeen täystehoseks nii mitkä suuttimet olis hyvät jos ei oo niitä ilmanotto putkia ollenkaan?

entäs jos hommaan piper crossin?
mitä on porukka käyttäny? eli kuri putkesta vittuun ja pipercross? mitkä suuttimet toimisi parhaiten?


Itselläni 135 piperin kanssa. Riippuu täysin pyörästä, jossakin 130 voi olla hyvä, kokeile ensin vaikka 130. Kyllä sen huomaa jos käyä laihalla/rikkaalla, sitten vain uutta suutinta!

Ja itse en tykännyt ajaa ilman ilmanottoputkia, tiedä sitten miksi, mutta piperillä parempi. Osta piperi!
onko tää 135 suutin 125 pytylle?
_qvarnis_
Paikkakunta:
Tammisaari
Liittynyt:
23.1.2006 15:30

ViestiKirjoittanut _qvarnis_ » 19.3.2007 9:55

minkä kansi on parempi, 200A vai 200H?
Rieppola
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
11.2.2005 20:52

ViestiKirjoittanut Rieppola » 19.3.2007 17:52

_qvarnis_ kirjoitti:minkä kansi on parempi, 200A vai 200H?


Eiköhän 200H:lla pärjäile, pitäisi se ~35hp tulla isomman kaasarin kanssa. Tämähän tietysti vaatii tasapää männän.

200A en tiedä mutta tuskin eroaa tehoissa paljoa.
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 19.3.2007 18:50

200A, ole kuullutkaan koskaan sellasesta :S kuvaa/muuta dataa?
TjukE
Paikkakunta:
kuhmoinen
Liittynyt:
26.6.2005 18:48

ViestiKirjoittanut TjukE » 19.3.2007 18:52

Peltsii| kirjoitti:200A, ole kuullutkaan koskaan sellasesta :S kuvaa/muuta dataa?


Tarkkaile:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... ppuser/164
Evoluzione 2 projekt

All show, GO GO...
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 9:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 19.3.2007 21:48

:o


Nyt tuli uutta tietoa. Mahtaakohan tuo 200A olla samaa tyyliä kuin 200M, siis SP kansi ja ilman o-rengas uria..
ojatalo
Paikkakunta:
Himanka
Liittynyt:
11.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut ojatalo » 19.3.2007 23:55

Peltsii| kirjoitti::o

Nyt tuli uutta tietoa. Mahtaakohan tuo 200A olla samaa tyyliä kuin 200M, siis SP kansi ja ilman o-rengas uria..


Hei !

käsittääkseni 200A kannessa on itsessään O-rengas urat, koska kyseinen kansi on ollut vakiona eräässä 72625 Gil#2 sylinterissä.

En kylläkään ole 200A kantta palotilan puolelta nähnyt, joten ei mitään tietoa sen muodosta, mutta "oletettavasti" se on muunnelma 200G kannesta eli puristussuhteen muutos kasvatettuna. 200A palotila voi kyllä olla myös mallia kuten 200M tai 60433 #2 vakiokansi. Noita "pallomaisia" palotiloja olen nähnyt 2kpl...

eka sylinteri jossa oli itsessään O-rengas urat oli 75666 Gil#1 (Mk2 Racing '93 Lawson )

T.markus