Nail_Eye kirjoitti:Noniin, elikkäs. Mikäs voisi vaivata tezarii ku huippunopeus on vain sen 120km/h? Tietääkseni putken alussa pitäisi olla kuristus holkki, mutta kun otin putken pois, niin holkkia ei näkynyt (luultavasti entinen omistaja poistanut tai sitten se holkki on syvemmällä putkessa?).
Olen kuullut myös että ilmanputsarissa pitäisi olla jokin kuristus mutta mitään ei näkynyt(suora yhteys ei mitään kuristuksia)? Eli eikös sen jo näitten perusteella pitäisi mennä ainaki yli 120km/h?
YPVS toimii loistavasti kiihtyy todella hyvin, mutta jämähtää siihen 120km?!?!?
Mikä voisi olla vikana?
johani kirjoitti:Nail_Eye kirjoitti:Noniin, elikkäs. Mikäs voisi vaivata tezarii ku huippunopeus on vain sen 120km/h? Tietääkseni putken alussa pitäisi olla kuristus holkki, mutta kun otin putken pois, niin holkkia ei näkynyt (luultavasti entinen omistaja poistanut tai sitten se holkki on syvemmällä putkessa?).
Olen kuullut myös että ilmanputsarissa pitäisi olla jokin kuristus mutta mitään ei näkynyt(suora yhteys ei mitään kuristuksia)? Eli eikös sen jo näitten perusteella pitäisi mennä ainaki yli 120km/h?
YPVS toimii loistavasti kiihtyy todella hyvin, mutta jämähtää siihen 120km?!?!?
Mikä voisi olla vikana?
kurit poistettu suuttimia ei vaihettu ? katohhan minkäkokonen suutin sielä on.
Nail_Eye kirjoitti:Täytyypä sitten kokeilla, mistäs porukka on ostanut Tezariinsa tuon 180 suuttimen?
Eikös se kannattaisi viedä ihan jonnekkin kunnon liikeeseen, jossa ne säätävät ne suuttimet täysin kohilleen vai onko se ite helppo säätää?
partsu kirjoitti:partsu kirjoitti:dj_casanova kirjoitti:partsu kirjoitti:mites tota kun itellä on paskana se ypsvsn akselin kohta siitä en saa lukittua sitä joten se pyörii siellä kun hullu pytyssä että välillä kierroksia antaa kunnolla ja välillä ei. Miten sen sais sieltä pois? tuleeks ihan helpolla kun ottaa pytyn irti ja mitä haittoja siitä on?
kuulemma ottaa kierroksia ku apina jos sen poistaa..
ja pyttyy ei tarvi irrottaa..
joo sillonkun sain ruuvin avulla sitä säädeltyä aiemmin kun ei ollut katteita kiinni niin kun sen sääsi ihan auki asentoon niin otti kyllä kierroksia ja kulki niin maan perkeleesti kunhan vaan sai kierrokset ajossa tarpeeksi ylös..
niin ja siis miten sen sieltä pois nyt sitten saa mitään vinkkejä/tietoja?