Eli jos haluat että lyhyetki on xenon valot, niin ainut keino on ostaa kaks sarjaa, pitkät ja lyhyet xenon sarjat. Katot vaan että minkä kantasia ne on
"Selkeällä voimalla ja aivan sama millä vaihteella"
Itse tilasin vähän aikaa sitten autoille tarkoitetun xenon-sarjan, joka sisältää molemmat polttimot (H8-kanta) sekä ballastit. Tilasin tämän sarjan. Valitettavasti olen kuullut hieman pahaa kyseisin puljun toimitusajoista, mutta eiköhän ne sieltä kuitenkin pian tule...Danny- kirjoitti:Mitens kannattaisi xenoneita asennella Derbi GPR:ään, jotta käytettivissä olisi sekä pitkät, että lyhyet? Molempien olisi tarkoitus toimia omissa umpioissaan, joten bi-malli ei ilmeisesti tulisi kysymykseen.
renesanss| kirjoitti:Eli jos haluat että lyhyetki on xenon valot, niin ainut keino on ostaa kaks sarjaa, pitkät ja lyhyet xenon sarjat. Katot vaan että minkä kantasia ne on
snuarrow kirjoitti:renesanss| kirjoitti:Eli jos haluat että lyhyetki on xenon valot, niin ainut keino on ostaa kaks sarjaa, pitkät ja lyhyet xenon sarjat. Katot vaan että minkä kantasia ne on
paskanvitut, melkein kaikissa H kannan ksenoneissa on solenoidi joka liikuttaa valopäätä pitkien ja lyhyen asennon välillä, ihan niinkuin esim H4 polttimossa on 2 lankaa eri kohdissa, solenoidipolttimossa valopää vaan liikkuu eri kohtaan.
Johani kirjoitti:laz3 kirjoitti:Johani kirjoitti:^ xenoneissa ei ole lankoja, jotka hehkuu, vaan kaasua joka laitetaan hehkumaan, kun se läpi johdetaan useamman tuhannen voltin jännite.
No älä helvetissä?
pojjat puhu ylempänä kakslankasesta.
snuarrow kirjoitti:renesanss| kirjoitti:Eli jos haluat että lyhyetki on xenon valot, niin ainut keino on ostaa kaks sarjaa, pitkät ja lyhyet xenon sarjat. Katot vaan että minkä kantasia ne on
paskanvitut, melkein kaikissa H kannan ksenoneissa on solenoidi joka liikuttaa valopäätä pitkien ja lyhyen asennon välillä, ihan niinkuin esim H4 polttimossa on 2 lankaa eri kohdissa, solenoidipolttimossa valopää vaan liikkuu eri kohtaan.