mistäköhän mahtais saadaa noin pienii turboja ja mitä ne maksais??
Peku91 kirjoitti:mistäköhän mahtais saadaa noin pienii turboja ja mitä ne maksais??
Ei tuo nestejäähy tuohon koneeseen mikään ihan mahdottomuus olisi toteuttaa, hintansa puolesta ainakaan...Atech kirjoitti:Eikös öljynlauhdutin olis varsin riittävä budjettiratkaisu nestejäähyn tilalta?
LAINAUS kirjoitti:Lauhdutin on laite, jolla kaasun lämpötilaa lasketaan niin, että se muuttuu nesteeksi. Jäähdyttimellä taas lasketaan nesteen lämpötilaa. Prätkissä on todella harvoin lauhduttimia, jääkaapeissa ja ilmastointilaitteissa sellainen yleensä kuitenkin on...
Peku91 kirjoitti:mitäköhän tommosesta saa kun laittaa turbon 2-TAHTISEEN eihän tossa ole paljoakaan järkee... ei siitä saa kun järjettömän vitutuksen ku ei tuu tehoja ja pyörä nalkkaa viikonlopun jälkeen...
Peku91 kirjoitti:mitäköhän tommosesta saa kun laittaa turbon 2-TAHTISEEN eihän tossa ole paljoakaan järkee... ei siitä saa kun järjettömän vitutuksen ku ei tuu tehoja ja pyörä nalkkaa viikonlopun jälkeen...
Laalaa kirjoitti:Peku91 kirjoitti:mitäköhän tommosesta saa kun laittaa turbon 2-TAHTISEEN eihän tossa ole paljoakaan järkee... ei siitä saa kun järjettömän vitutuksen ku ei tuu tehoja ja pyörä nalkkaa viikonlopun jälkeen...
Mitä nyt joskus oon nähny kuvia noista 2t turbokoneisa, niin paisari on aika jäätävän kokoinen, syö mukavuutta rotan lailla.
Alta löytyy esimerkki:
http://www.kawasakitriplesworldwide.com ... aris_2.jpg
kuppila kirjoitti:2t koneissa se ongelma on se että sitä seosta ei pysty ahtamaan sinne palotilaan koska karka pakoaukosta ulos joten se kannatta unohtaa.mizgu! kirjoitti:Kaks tahtiin sais remmiahtimen, eikä olisi mitää ongelmaa paisarin kanssa.