plymouth kirjoitti:Joku vois kertoo miksi deeteen ypvs toimii tavallaan väärinpäin? ku ennen pyöri vastapäivään ja takaisin kun laitto virrat päälle. nyt laippa menee kiinni ja takas auki ku laittaa virrat päälle. käynnissä ei ole ollut vielä ni en tiiä miten sitten toimii, mutta eihän sen pitäisi muuttua tuolleen, toinen vaijeri siis vaihdettu. eli ei voi olla vaijerit väärinpäin koska toista vaijeria ei ole otettu edes irti.
ja johotkin on oikein.
Eikös pakoaukon pidä ihan ollakki auki kun se on tehny sen tarkastuskierroksensa?
Sitten oma asia; Nyt pitäsi tehä ''PIENTÄ'' talvihuoltoa tälle dessukalle. Muutenkin asiaa vaikeuttaa se, etten saanukkaan sitä sisätiloihin säilöön, mutta anygays. Netistä löytyy suht ristiriitaisia tietoja esim. etustefoista. Allrightin nettisivut väittää eri kokoa kuin esimerkiksi stormmotorin sivuilla. Mikä on siis se ihka oikea koko? Pyörä siis on Yamaha DT 125 RE -06
Entäpä h*lvetin jarrupalat, mitkä tohon käy? Mistä kannattaa ostaa (pääkaupunkiseudulla asustelen)? Tästäkin on monenlaisia näkemyksiä netistä.
Sitten männänvaihto, joka minua ehkä jurppii eniten. Porvarinmukula herra X myi minulle tämän pyörän, jolla hän oli ajanut porvarilliset 15tkm ja tietenkin kaikki leimat kirjassa juu kaikki löytyy yamaha service jnejne. Herra X tietenkin lupsui ja löpisi mitä sattui. YPVS rikki = se toimii esimerkiksi. Nyt siis asiaan; 22tkm ajettu, mutta huoltokirjassa on leima 15tkm huollosta. Eikö se meinaa männänvaihtoa? Herra X kuitenkin silloin joskus, todennäköisesti tokaissut hatustaan, sanoi että se tarkistettiin, muttei vaihdettu. Tästä tapahtumasta ei tietenkään ollut kuittia, josta olisi kätevästi nähnyt mitä huollossa oltiin tehty. Olen tässä pähkäillyt asiaa jonkin tovin ja mietin, että olisiko 20euron sijoitus puristussuhde-mittariin kannattava? Jos on puristukset kohdillaan niin kaipa sille männälle hyvää kuuluu. En osaa itse pyörästä sanoa, että onko tehot tallella, koska ns. timmillä en ole ikinä ajanut? Mainittakoon tässä nyt se kanssa, että kutosella vinguttaminen tekee joskus tiukkaa. Kuitenkin on YPVS toiminnassa.
Siinä nyt on kasa paskaa, mutta toivottavasti saatte selkoa