AapoV kirjoitti:Toimiiko normi vilkuilla oikein? Tsekkaa johot ja tälleen, jos kaikki vilkut palaa samaan aikaan niin johdot ottavat jostain yhteen/vilkut ottavat virran väärästä paikasta/vilkut eivät maadoita oikein.. ei tarvii mitään ylimääräsiä vastuksia jos sulla on ledi-rele...
Rokik kirjoitti:Osaisko joku auttaa seuraavanlaiseen ongelmaan:
Ajoin tänään xt:llä hitaasti ja yhtäkkiä sammui ja mittari pimeäks. Koitin napista käyntiin, ei tapahtunu mitään eikä lähteny polkemallakaan. Hetken päästä virrat palas kuitenkin ja lähti taas käyntiin, mutta tätä samanlaista virtojen katoamista ja sammumista tapahtui moneen kertaan sen jälkeenkin. Hetki sitten kävin kokeilemassa niin ei saa edes käyntiin kuin ihan pikku hetkeksi parhaimmillaan virtojen käydessä päällä, sitten sammuu taas muutaman sekunnin päästä.
E: Äsken kävin kokeilemassa taas ja huomasin että pysyy ihan normaalisti käynnissä kun tanko on käännettynä oikealle mutta kun kääntää vasemmalle niin lähellä keskikohtaa häipyy virrat...mikähän on?
metko kirjoitti:Mites tommone 12v pistokkeen liittäminen akkuun tapahtuu? http://www.vapaa-aika.com/sahko/12v-sah ... ia-mo.html tommonen ois varmaa iha hyvä, mutta vedetäänkö tosta vaan suoraan johdot akun + ja - napoihin? Ja mitenkäs tommone perus piikin akku kestää, jos vaikka naville ottaa virtaa tosta?