Kaasarit

pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut pelle000 » 16.2.2012 0:14

Kertokaas, ku ei mun detsi kierrä ykköstä eikä kakkosta loppuun, eli röpöttää lopussa, eikä toimi edes lämpimänä, ja savuttaakin hitucn, suutin on 150, olisko kesäksi 140 sopiva, ja saako sillä röpötykset loppumaan?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 16.2.2012 13:33

Onko sulla piikkinen detsi? Onko ilmanputsarin kotelo vakiokunnossa/onko vakioputsari edes käytössä? Tt vai kuristettu? Kaasarin säädöt, eli tk- ja pääsuutin, neulan korkeus? Nuo kun kerrot niin on helpompi keksiä missä häikkää.
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut pelle000 » 16.2.2012 16:09

_rieska_ kirjoitti:Onko sulla piikkinen detsi? Onko ilmanputsarin kotelo vakiokunnossa/onko vakioputsari edes käytössä? Tt vai kuristettu? Kaasarin säädöt, eli tk- ja pääsuutin, neulan korkeus? Nuo kun kerrot niin on helpompi keksiä missä häikkää.
34mm koso kaasuttimena, arrowin putki, pipercross ja ypvs toiminnassa. Neulasta en tiedä, varmaan siinä keskellä. Enkä myöskään tk:sta. :D
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 17.2.2012 18:14

Koson kaasarit eivät ole kyllä alkuunkaan tuttuja, mutta tosiaan halpa ja helppo tapa aloittaa on juurikin tuo suuttimen vaihto pienempään ja samalla kaasarin kunnollinen putsaus. Onko pyörä toiminut ollenkaan noilla säädöillä? Mites onko tuo kiertämättömyys ongelmana myös muiden vaihteiden kanssa? Miltä näyttää tulppa?
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut pelle000 » 18.2.2012 0:47

_rieska_ kirjoitti:Koson kaasarit eivät ole kyllä alkuunkaan tuttuja, mutta tosiaan halpa ja helppo tapa aloittaa on juurikin tuo suuttimen vaihto pienempään ja samalla kaasarin kunnollinen putsaus. Onko pyörä toiminut ollenkaan noilla säädöillä? Mites onko tuo kiertämättömyys ongelmana myös muiden vaihteiden kanssa? Miltä näyttää tulppa?

Muut vaihteet kyllä naukuu tappiin. :P tulppa aikasen musta.
suskags1100efe
Pyörä:
Husqvarna 510 TE
Liittynyt:
20.11.2010 11:23
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut suskags1100efe » 18.2.2012 9:02

kokeile pykälän pienempää suutinta
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 18.2.2012 10:05

Samaa mieltä suskan kanssa.
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut pelle000 » 18.2.2012 10:44

Nyt vaihdoin 145 150 tilalle, kiertää jo paljon paremmin ! Mut kun kesällä ilma on paksumpaa, niin suutin nro. 140 olisi hyvä kesäksi?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 18.2.2012 18:20

Niin no ei sitä kannata alkaa arvuuttelemaan, mutta kokeilet sitten jos ei toimi kunnolla tolla nykysellä!
suskags1100efe
Pyörä:
Husqvarna 510 TE
Liittynyt:
20.11.2010 11:23
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut suskags1100efe » 18.2.2012 20:43

jees näillä mennään ;)
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Resispulla » 25.2.2012 21:34

Auttakaa avutonta. Onko tossa mikunin tmx 35 kaasarissa paikkaa tuorevoitelu letkulle... :nolo:
Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 25.2.2012 21:39

Ei oole.
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Resispulla » 25.2.2012 21:44

No voi vittu, öljyjen kans en kyl rupee pelleilee :roll:
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 25.2.2012 21:47

Artsi25 kirjoitti:No voi vittu, öljyjen kans en kyl rupee pelleilee :roll:

että käy sääliks, ajatella et joutusit tekee ite sekobensat.. :s huhhuh & yhyyy
Resispulla
Liittynyt:
3.1.2011 20:18
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Resispulla » 25.2.2012 21:48

Kyllä, aika kamalaa 8o