No on siinä hommaa, sen takia se imukaulakin on haljennut, kun on niin tiukka väli..
Myös se resonanssisäiliö häiritsee, kun ei ole kunnolla kiinni, ottaa siitä varmaan ilmaa..
Ja ei todellakaan mahdu kääntymään kaulojen välissä suuttimen vaihtoa varten mulla.
Pohdin että voipi olla vikana kytkimen luistaminen ja/tai tulppa on rikki. ES-tulpalla oireili aluksi vähän samanlailla sadan kilometrin jälkeen kun nyt EG-tulpalla tuhannen kilsan jälkeen.
Mikä hajottaa tulpan?
Tulipa mieleen sekin, että jos neula vaihdettu tms. nini poikkileikkaus alhaalla voi olla erilainen ja siitä syystä kuristaa. Sillonkin kyllä pääsuutinta suurentamalla pitäs röpöttää, mutta neulan nosto voi korjata tuota pienemmillä kieroksilla kaasua käännettäessä booaamista.
E; Katsoin juuri sytytystulppaa, reunoilta tummahko ja keskellä vähän maitokahvin väristä pintaa, jota lähtee irti raaputtamalla. Siis nokeahan se taitaa olla, joka johtuu joko liian kylmästä tulpasta ja/tai liian alhaisesta käyntilämpötilasta, tai sitten seos on liian rikasta.
Oireina karstan ja noen kertymisessä näkyy olevan se, että kipinä kulkee noen kautta ja rupeaa korkeill kierroksila pätkimään.
tästä voi myös johtua tämä, että pitkään tasakaasulla ajettaessa pyörä laiskistuu.
!! Missä kohti pitäs lämmöt olla ja voiko 1 lämpöarvon heitto olla ratkaiseva?? !!