Hupsutin6 kirjoitti:Hupsutin6 kirjoitti:nonnih, nyt kävi niin että endon jälkeen kun takapyörä tuli takas maahan nii löi sen välittömästi lukkoon. Mäntä tarkistettu pakoaukon kautta ja on ihan kunnossa, mutta kun on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa niin liikkuu eteenpäin niin ku ois vapaa päällä. Mahtaako vaihdelaatikko menny paskaksi?
Edit: lisäsin moottoriöljyä (siis castrolin vaihteistoöljyä) ja nyt se lähti käymään, en oo viel viittiny ajaan lähtee mutta iha normaalisti se käy. oliha tää nyt sitä oikeeta öljyä?
Vaihdappa vaikka kokonaan ne vaihteistoöljyt, jos et sitä ole vielä tehnyt. Ja öljyksi Castrol MTX 10w-40. Jos vaihdat öljyt kokonaan, sitä pitää sitten laittaa 6,5dl.
^JJM^ kirjoitti:Kanki97 kirjoitti:Kuinka vaikeetan on laittaa husseen tt setti ja tartteeko kaasaria ottaa irti yms, ja jos laittaa tt setin ja tehari niin pitäskö ostaa isompi kaasari
Ei ole vaikea laittaa, eikä kaasariakaan vissiin tarvii irrottaa..
Varmaan onnistuu irrottamattakin, mutta on paljon helpompaa vain ottaa se kaasari irti kokonaan ja vaihtaa sitten. Pikkuosat tykkäävät mennä hukkaan, niin hyvä ottaa kaasari vain pöydälle ja vaihtaa. Ja jos asennus huoletuttaa, siinähän vain vaihdetaan kaasarista osa ja laitetaan vastaava tilalle. Ota vaikka kuvia purkuvaiheessa niin muistat miten se luisti tulee sinne sisälle yms. Kaikenkaikkiaan helppo homma, jos teet rauhassa. Jos nyt itse yrität ja tulee ongelmia, nakkaa vaikka YV mulle, niin voin auttaa.
MopedT kirjoitti:Voikos joku vähä jelppiä noitt säätöjen kaa kun ei tunnu onnistuvan
Eli kiihdyttäessä tuntuu laiskalta ja alkaa pröpröttämään siinä keskikierroksilta ylöspäin kiihdyttäessä(DEPin piikin kohalla) ja sitten jos laittaa kaasun pohjaan kun kiihdyttää ääni muuttuu möreeksi ja ei tunnu kiihtyvän kovinkaan paljoa :/ kokeilin tota 10km lenkki sit ylämäkeen ryypyl ni alko pröpröttää ku laitto ryypyn päälle mutta loppu melkeen samantien(Liian iso suutin?) Pyörä on siis -06 SM ja suutin on 145.
Säätöjä laihemmalle. Hyvä keino on kokeilla neulan sokkaa yksi lovi ylemmäs, käydä testiajolla. Pääsuutintakin voi pienentää, mutta säädä yhtä asiaa kerrallaan niin tiedät mistä kiikastaa jos ei onnistukkaan. Ja laihalle säädettäessä, ei suuria muutoksia kerrallaan. Eli yksi lovi neulaa ylemmäs ja pääsuuttimen kohdalla 140 voisi varmaan koittaa.