http://www.geiwiz.de/shop/catalog/advan ... ve&x=0&y=0
p.a._tuning kirjoitti:Kuis lähel toi rave on alaasennossa siitä männän reunasta(männänrenkaista)? Jos on hoonattu ni sit tietty lähempää???
Joopajoo kirjoitti:p.a._tuning kirjoitti:Kuis lähel toi rave on alaasennossa siitä männän reunasta(männänrenkaista)? Jos on hoonattu ni sit tietty lähempää???
Hoonaus ei kasvata sylinterimittoja. Varmaan siellä on suunnilleen milli väliä.
Pääsuutin 125, tyhjäkäyntisuutin 70, ilmaseosruuvi 1½ kierrosta auki ja neulan sokka toisiksi alimmassa lokosessa. Neulan asentoa sitten muutat jos pröpöttää, eli sokkaa ylöspäin jolloin neula laskee alemmas. Piperin kanssa on suositeltu 130 suutinta, mutta testaamalla selviää. Tosin pääsuutin ei vaikuta tyhjäkäyntiin.JoNeASS kirjoitti:Millaset säädöt teillä on ku on rave kiinni..? Ja mulla on piperi ni vielä vähän toisenlaiset..? Onko ihan vakio suutin kiinni..? Missä kohtaa neula ja seokset..? Ko mulla ei nyt jaksa ihan lähtee sähköstartilla käyntii.. eikä pysy ilman kaasuu..?
trilog kirjoitti:Pääsuutin 125, tyhjäkäyntisuutin 70, ilmaseosruuvi 1½ kierrosta auki ja neulan sokka toisiksi alimmassa lokosessa. Neulan asentoa sitten muutat jos pröpöttää, eli sokkaa ylöspäin jolloin neula laskee alemmas. Piperin kanssa on suositeltu 130 suutinta, mutta testaamalla selviää. Tosin pääsuutin ei vaikuta tyhjäkäyntiin.JoNeASS kirjoitti:Millaset säädöt teillä on ku on rave kiinni..? Ja mulla on piperi ni vielä vähän toisenlaiset..? Onko ihan vakio suutin kiinni..? Missä kohtaa neula ja seokset..? Ko mulla ei nyt jaksa ihan lähtee sähköstartilla käyntii.. eikä pysy ilman kaasuu..?
Riippuu minkälainen laippa sulla on. Jos sulla on sellainen kaksiosainen laippa (jota säädetään mutterilla) voi osua mäntään mikäli se mutteri löystyy. Uudet laipat ovat kiinteitä ja niissä on stoppari.JoNeASS kirjoitti:mulla on siis rave 1 ja kai stopperit sieltä männästä vähän kulunu ja se vaijeriki on vähän kuoriutunu ni siis voiko se laippa osuu sinne ja hajottaa konetta..?
Ei osu jos vaijeri katkeaa, vaan jos se mutteri löystyy. Eli sinulla on kaksiosainen laippa?JoNeASS kirjoitti:Mulla säädetään mutterilla kait.. Nii ja jos se vaijeri katkee ni osuuko sitte kans..? Tarvis saada vielä säätöihin toi..