Tämä ei tainnu olla 2t vs 4t topik?
-Zone- kirjoitti:Jos kaasarin taas jättää turbon imupuolle, yksinkertaistuu rakennekkin, eikä pumppua tai paineentasaajaa tarvita. Perinteinen kaasari toimii silloin rakenteessa.
Atech kirjoitti:...autoilijoiden juttujen mukaan ei säätöihin saamiseksi tarvita useinkaan muita säätömahdollisuuksia kuin mitä kunnon kaasarista löytyy jo. Eli siis melkoista hienosäätöä verrattuna toisenlaisiin rakenteisiin.
Poko kirjoitti:Betaversio kirjoitti::D
Tämä ei tainnu olla 2t vs 4t topik?
Jaa, no kumminkin, nelarit kuraa. Osta 2tahti.
Betaversio kirjoitti:Poko kirjoitti:Betaversio kirjoitti::D
Tämä ei tainnu olla 2t vs 4t topik?
Jaa, no kumminkin, nelarit kuraa. Osta 2tahti.
Kerroppa mulle muutama hyvä syy, miksi nelarit kuraa? Siis asiasyitä.
Ei ne kuraa. Hyviä pyöriä ne on.
Mutta ei minä siltikään ole omistanut eläissäni yhtään nelaria.
Syitä, miksi kakstahdit on huonoja:
-haisee
-leipoo herkästi
-kampikoneisto ei kestä
-paska ääni
-putki on paskan näköönen
-yms
-kuluttaa palijo pensaa.
Ja nyt loppu tää offtopikki
einopetteri kirjoitti:no eipä se paljon cbr:n tehoihin vaikuta jos esim. pakoputken vaihdat.. tee sille oikeasti jotain hyödyllistä jos voimaa haluat ulos äläkä hauku 4t koneita vaan oman kädettömyytesi vuoksi! loppupeleissä 4t koneesta otetaan kovemmat lukemat ulos kun 2t koneesta jos on osaava mies/miehet tekemässä.. ja kyllä ne äänetkin siitä paranee
PS. en näe mitään syytä miksi turbotus ei onnistuisi kun kaasutin vaan asetetaan nimenomaan turbon imupuolelle ja jos oikein häröksi haluaa alkaa niin miksipä ei samantein läppärunkoa rakenteille ja megasquirt tms. ohjaamaan