Kaasariin pitää vaihtaa myös seosputki. Putki pitää rälläköidä auki ja tyhjentää tai ostaa tehoputki.
Tuucca kirjoitti:Mistäs kannatais kysellä mito evo1 uutta kampuraa, veivii ja uusii alakerran laakereita? sitte tarvis vielä tasalakisen 1-renkasen männän? Mielellään wiseco tai joku muu laatu kisamäntä?
pyörässähän on #73037 sylkkä ja h200 kansi, kuinka paksu alapään tiiviste kannattaa laittaa ja uskaltaako kantta laskea paljon vai meneekä vain hulinoiks koko viritys? mikä ois sopiva suhde?
kiitokset jo etukäteen
höpö91 kirjoitti:Hei! minulla on vuoden 96 mito.. ostin siihen pari viikkoa sitten nakkilasta 35mikunin sain sen säätöihin.. sitten minulla on cts-aukiasennossa koko ajan. 73037 sylinteri, crc putki ja välit on 14-43 niin mikä mahtaa olla ku 5vaihteella ottaa 160km/mittarii ja sitku pistää 6 niin ei tapahdu mitään, puhumattakaa 7.
höpö91 kirjoitti:Hei! minulla on vuoden 96 mito.. ostin siihen pari viikkoa sitten nakkilasta 35mikunin sain sen säätöihin.. sitten minulla on cts-aukiasennossa koko ajan. 73037 sylinteri, crc putki ja välit on 14-43 niin mikä mahtaa olla ku 5vaihteella ottaa 160km/mittarii ja sitku pistää 6 niin ei tapahdu mitään, puhumattakaa 7.
mikkoZµ kirjoitti:paljon tossa cagiva mitossa on heppoja??
jääkö esim gpr125 tulemaan?
Tuucca kirjoitti:Mistäs kannatais kysellä mito evo1 uutta kampuraa, veivii ja uusii alakerran laakereita? sitte tarvis vielä tasalakisen 1-renkasen männän? Mielellään wiseco tai joku muu laatu kisamäntä?
pyörässähän on #73037 sylkkä ja h200 kansi, kuinka paksu alapään tiiviste kannattaa laittaa ja uskaltaako kantta laskea paljon vai meneekä vain hulinoiks koko viritys? mikä ois sopiva suhde?
kiitokset jo etukäteen
Aramid kirjoitti:200H kantta ei kannata laskea. Puristukset on valmiiksi 15:1 ja squishkin noin millin.