Ja kun en tiennyt, niin laitoin sitte bensan sekaan.
Soppanestori kirjoitti:Luien aluksi hieman väärin. Miksi pidennät iskua? Jos tehoa haluat niin osta tasalaki kansi ja mäntä. Eikö palotila mene tollasen sorvailun seurauksena päin vittua?
Johani kirjoitti:tiedän, mutta enemmän se tuo lisävääntöä jos se lisäiskulla saatu iskutilavuus tulis pakoaukon yläpuolelle.
3mm ois tarkotus lisätä iskupituutta. 1,5mm mäntä käy akk alempana ja 1,5mm ykk ylempänä. akk tulee ihan hyvä koska vakio iskulla mäntä jää millin kuristamaan huuteluita, joten ei sitä kantta tarvis ku puoltoistamilliä sorvata.
frank92 kirjoitti:Terve!, elikkä otin pyörän (Derbi Gpr -05) ekaa kerataa tallista tänään ja ihan helpisti se lähti käyntiin. Laiton lähinnä käyntiin sen takia että mulla olis aikeita myydä se ja on hyvä tietää jos se toimii . Ajattelin ajaa talliin sisään taas, kytkin alas ja ykkönen silmään, vaikka kytkin oli pohjassa niin pyörä veti siis ei ollut mitään väliä pidinkö kytkintä pohjassa vai ei... onko tietoa mitä tehdä? tai missä on ogelma? kytkinvaijeri on kinni ja olen hinkannut kytkintä 4-5 minuttia ilman tulosta, pyörä on ollu koko talven tallissa ja toimi moitettomasti vielä syksyllä...
Desmosedici kirjoitti:frank92 kirjoitti:Terve!, elikkä otin pyörän (Derbi Gpr -05) ekaa kerataa tallista tänään ja ihan helpisti se lähti käyntiin. Laiton lähinnä käyntiin sen takia että mulla olis aikeita myydä se ja on hyvä tietää jos se toimii . Ajattelin ajaa talliin sisään taas, kytkin alas ja ykkönen silmään, vaikka kytkin oli pohjassa niin pyörä veti siis ei ollut mitään väliä pidinkö kytkintä pohjassa vai ei... onko tietoa mitä tehdä? tai missä on ogelma? kytkinvaijeri on kinni ja olen hinkannut kytkintä 4-5 minuttia ilman tulosta, pyörä on ollu koko talven tallissa ja toimi moitettomasti vielä syksyllä...
Anna koneen käydä kunnolla lämpöiseksi siinä niin se öljy vähän juoksettuu. Onko milloin öljyt viimeksi vaihdettu? Uudet voisi olla hyvä laittaa sisään. Itellä oli samaa onkkelmaa mopon kanssa kun heitin sinne ducatin kisaöljyt sisään, piti käyttää aina jonkun 5 min että kytkin irroitti kunnolla Kun talven on seissyt nii aikavarmaan vaa vähän jähmettynyt sinne lootaan, varsinkin jos on kylmässä ollut.