Rave 2

Marsilvanian
Pyörä:
Aprilia RS 125 -02, Tunturi Hopper

ViestiKirjoittanut Marsilvanian » 20.2.2007 12:36

Kiitokset vastauksestanne :D, helpottaa valintaa.
ilyx
Pyörä:
Honda CBR600 -01

ViestiKirjoittanut ilyx » 20.2.2007 15:43

Soukka kirjoitti:Mullon täs kädessä vm 98 räsän pytty, vissiinki 122 rotaksilla ja siin ei oo kuin se laipan reikä, eli tuohon tehokkaampaan koneeseen (123?) mikä on näissä af1 jne niin saa sitte suoraa sen rave2 kaiketi.

Oliko -98 sitten ensimmäinen tätä uudenmallin räsää (122)? Eli -97 ja siitä alaspäin on myös RS:ssä valmiina se reikä. Eikö?
Soukka

ViestiKirjoittanut Soukka » 21.2.2007 11:20

Ei mitään hajuu ku en oo apinoihin isommi tutstunu.
#viritetty.com@QNet
http://www.2t.viritetty.com
Käykääs tsekkaan ;)
Peltsii|
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 21.2.2007 13:06

Ei mun 123 gil#1 SP pytyssä ainakaan ole mitään reikää siinä kohtaa missä se pitäs olla. Mutta onko se niin tarkkaa, kaverille joskus porasin kännissä akkuporalla ja tuli helvetin hyvä ja aikaa meni 20sekuntia :D
Maustekallio

ViestiKirjoittanut Maustekallio » 27.2.2007 14:29

Mutta mullapa oli, Gila#1 reikä valmiina, ja oli ihan tehdasvalmiin näköinen, tai siis reikä oli täsmä kaikin puolin. Kysymys kuuluu: Missä sylintereissä on valmiina se ja missä ei? :)
-On mahdotonta tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin älykkäitä-
-Tekstiäni ei saa käyttää todisteena minua vastaan-
enrico

ViestiKirjoittanut enrico » 28.2.2007 13:54

123 on reikä valmiina ja 122 pitää ite porata.
Maustekallio

ViestiKirjoittanut Maustekallio » 1.3.2007 23:12

Kerran minäkin luulin niin. Jos olisit lukenut Peltsin postauksen huomaisit ettei näin ole. ;)
-On mahdotonta tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin älykkäitä-
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 3.3.2007 6:13

olipaha vittumainen homma saada se metallirinkula siihe vihreen kumijuidun päälle! :D sinne meni yks ed-pullo pilalle mut hyvä tuli ravesta :D
Eytsen

ViestiKirjoittanut Eytsen » 3.3.2007 12:31

Jep, se on astetta v*ttumaisempi laittaa. Ite käytin apuna maglitea ja paria meisseliä.
Jo vuodesta 2004
kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 5.3.2007 21:23

tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:

pitääkö rave 2:n jäädä vähän pilkottaan/kuristaan sinne pakoaukkoon? ehkä jonkun millin tai puoltoista..
oon ymmärtäny että rave1 ei jäis sillai kuristaan.. onko totta?

omistan siis ite jo rave2:n ja oon ajanutkin sillä jo n. 7000km, mutta rupesin miettiin sitä että pitäiskö sitä vähän tuunata, niin ettei enää kuristais..?

pahoittelen kun kirjotin tän viestin sekä rave2 topikkiin, että raven säätöön ja asennukseen, mutta ajattelin että tähän sais paremmin vastauksen näin..

kiitos!
satan

ViestiKirjoittanut satan » 6.3.2007 8:54

kelsari kirjoitti:tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:

pitääkö rave 2:n jäädä vähän pilkottaan/kuristaan sinne pakoaukkoon? ehkä jonkun millin tai puoltoista..

omistan siis ite jo rave2:n ja oon ajanutkin sillä jo n. 7000km, mutta rupesin miettiin sitä että pitäiskö sitä vähän tuunata, niin ettei enää kuristais..?

pahoittelen kun kirjotin tän viestin sekä rave2 topikkiin, että raven säätöön ja asennukseen, mutta ajattelin että tähän sais paremmin vastauksen näin..

kiitos!

mistä näät että rave jää kuristaan sinne pakoaukkoon, ku sehän avautuu/nousee ylös vasta sitten kun antaa tarpeeks kierroksia?
alkoholi on kaikkeen syy ja vastaus
kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 6.3.2007 10:34

satan kirjoitti:
kelsari kirjoitti:tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:

kiitos!

mistä näät että rave jää kuristaan sinne pakoaukkoon, ku sehän avautuu/nousee ylös vasta sitten kun antaa tarpeeks kierroksia?

no sillä kun pytty on kädessä, rave kiinni ja nostaa ravee niin paljon kuin mahdollista.
satan

ViestiKirjoittanut satan » 6.3.2007 21:43

kelsari kirjoitti:
satan kirjoitti:

kiitos!

no sillä kun pytty on kädessä, rave kiinni ja nostaa ravee niin paljon kuin mahdollista.
alkoholi on kaikkeen syy ja vastaus
Maustekallio

ViestiKirjoittanut Maustekallio » 7.3.2007 10:43

Oletko ruuvannut sen Raven sisälle tulevan kierretapin oikein päin? Jos se on väärinpäin, laippa ei nouse niin ylös. En muista kummitte piti olla, testaamalla sen näkee.
kelsari

ViestiKirjoittanut kelsari » 7.3.2007 22:26

Maustekallio kirjoitti:Oletko ruuvannut sen Raven sisälle tulevan kierretapin oikein päin? Jos se on väärinpäin, laippa ei nouse niin ylös. En muista kummitte piti olla, testaamalla sen näkee.

no tossa kattelin reve2:n räjäytyskuvaa ja ymmärrän mistä puhut, mutta luulen että kyllä se on oikein päin koska en siihen ole itse koskenut, se on oli jo melkein koottuna kun ostin sen.
kuinka paljon sulla tai teillä muilla se liikkuu? koska se pakoaukko on jotain 3cm korkee(raaka arvio) niin se mun laippa liikku ääripäästä ääripäähän vaan jonkun 1-1,5 cm..