Ei. Kantta täytyy laskea samanverran kuin sylinteriä korotetaan, jotta squish pysyy samana. Jos laitat pelkän koropalan niin mäntä ei nouse yhtä lähelle kantta kuin alkuperäisenä.MopedT kirjoitti:Tuoko toi sylinterinkorotuspala mitään positiivista vaikutusta tehoihin ilman laskettua kantta tai VHM:ää? SM -06
OtsiR kirjoitti:Muuten kyllä vaikuttaa pyttykoro + madallus ihan tuntuvasti
Ja asiaan, Käykö Cagiva miton Staattori husseen? 2006 vuoden husse olis kyseessä. Staattori vissii menny.. Tarvis kiireesti uuden jostain.. joko hussessa olleen tai jtn. Katoin niin jossain oli myynnissä miton staattori ja aika samalta kyä näytti :o
Kiitos etukäteen!
ps. saatanan moinen polte ajaan!! DD
plymouth kirjoitti:miks hussessa rupeaa lämpöjen varotusvalo palamaan heti kun ajaa vaikka 500m lämmittelyjen jälkee. se palaa silleen himmeästi ei kirkkaasti. ja mitä pitempään ajaa niin kirkastuu. pytty ei tunnu älyttömän kuumalta eikä hohka lämpöä niinkuin kovimpina kesähelteinä. onko vikä lämpöanturissa vai käykö kone muka liian kuumana oikeasti. Pytty ja kansi vaihdettu koska entisen pytyn O-rengas urassa vekki jonka kohalta O-rengas katkesi tai rupesi vuotamaan nesteitä pyttyyn. ja tähän tehtiin paljon patentteja mutta ei kestäny ikinä. ja eivät koneistamolla voineet mitään tehä koska pinnottepytty. syylärin korkilta kun katsoo niin nesteet kiertää ilosesti ja kaikki pelaa mutta varotusvalo palaa ja ei nuo syylärit ihan älyttömän kuumat ole pitkän ajonkaa jälkee. Neuvoja. hirvee stoori taas
Putte5000 kirjoitti:Siis sulla puuttuu ne johdot jotka menevät akkuun? Vai pelkkä akku puuttuu?
JiiiKoo kirjoitti:Mites voiko 07-08vm hussejen sähköstä pa-säädintä säätää jotenki ku itellä aukee ihan myöhässä? Vai johtuuko tämä vaan kaliproinnin epäonnistumisesta ku ei oo mitään ajua missä asennossa sen kuuluu olla kalibroidessa? Kenties ala asenossa?