Yamaha TZR viritys/tekniikka

henika
Liittynyt:
10.5.2009 22:36
Tzr:n ketjusuojaa?

ViestiKirjoittanut henika » 11.5.2009 15:54

Onko -90 tzr.ssä minkäännäköstä ketjusuojaa??? Ite en ole vielä nähnyt misään... Takavanne on aina paskassa!!! Rupee pikkuhiljaa kysrimään, kun ei jaksa joka ajon jälkeen putsata vannetta... :| Ja jos on, niin löytyykö keneltäkään ylimäärästä vai rupeenko ite väsäämään?
Rammstein
Paikkakunta:
Uusikaupunki
Liittynyt:
10.10.2005 18:31

ViestiKirjoittanut Rammstein » 11.5.2009 22:15

En ole kyllä kauhean monessa TZR:ssä nähnyt ketjunsuojia. Kannattaa tehdä itse koko suoja, ja kiinnikkeet kannattaa kanssa tehdä itse.

Jokuhan tuolla foorumilla tekee noita ketjusuojia rosterista. Kannattaa tsekata myy/osto mopojen puolella muistaakseni kaveri noita kauppaa 20 hintaan.
kymko
Liittynyt:
2.5.2008 16:18

ViestiKirjoittanut kymko » 12.5.2009 19:35

Paljo näissä maksaa suunnillee toi vakuutus? Ite vähän katelluku aika halvalla sais noita tzr:iä
henika
Liittynyt:
10.5.2009 22:36

ViestiKirjoittanut henika » 12.5.2009 22:33

kymko kirjoitti:Paljo näissä maksaa suunnillee toi vakuutus? Ite vähän katelluku aika halvalla sais noita tzr:iä


Ajokausi jotain 260e ja talvi-aika jotai 130e... eli jotai 400e/vuosi
nixari
Pyörä:
TZR -90 125cc, TPH -01?
Paikkakunta:
parainen
Liittynyt:
30.4.2008 23:17

ViestiKirjoittanut nixari » 13.5.2009 23:17

Miten ihmeessä saa kampiakselin oikeanpuolisen(kytkinpuolen) mutterin irti? Onko se ihan tavallinen et löystyy vasemmalle kääntäessä eikä siinä ole mitään lukitussystemiä? Olen koittanut laittaa kiertokankeen räikän jatkovarren ja puupalat mutta se vaan vääntys, kuin lujaa toi oikeen on?
http://www.motot.net/talli/kayttaja/73623
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 14.5.2009 19:40

Tarvis -90(uudempi malli) tzr sähkökaaviota!!:)
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 14.5.2009 20:16

nixari kirjoitti:Miten ihmeessä saa kampiakselin oikeanpuolisen(kytkinpuolen) mutterin irti? Onko se ihan tavallinen et löystyy vasemmalle kääntäessä eikä siinä ole mitään lukitussystemiä? Olen koittanut laittaa kiertokankeen räikän jatkovarren ja puupalat mutta se vaan vääntys, kuin lujaa toi oikeen on?

Koita pulttipyssyllä jos mahdollista.
viriviritööttööt
Liittynyt:
16.5.2009 18:43

ViestiKirjoittanut viriviritööttööt » 16.5.2009 18:55

mulla on 71- yamaha dt 175cc mitä osia pitäs laittaa että saisi kulkemaa mahdollisimman kovaa :seko: mutta ei tietenkään niin kovaa että menee pyörä rikki ;)
the zamppa
Pyörä:
Suzuki R, Tunturi City ja Yamaha TZR125
Paikkakunta:
Ristiina
Liittynyt:
22.7.2006 18:51

ViestiKirjoittanut the zamppa » 20.5.2009 23:25

Minkä kokoiset stefat menee TZR:än etupumppuihin?
Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä.
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 21.5.2009 20:46

http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... CI-FSM-064
Ton kokoset.


Mitä Helvettiä mä teen ton kansipahvin kanssa? Sitä ei tuntus saavan pitämään mitenkään.. Onko tolla kiristelyjärjestelyllä ja momentilla suurtakin vaikutusta? Oon ne ihan normaalisti ristiin kiristelly ja momentteja n. 28nm. Kokeiltu normitarviketiivisteitä ja omatekoista kuparista tiivistettä. No pitää tilata alkuperäinen tiiviste. Kannen ei pitäis olla kiero koska se on vasta sorvissa oikastu.. :S

E:Kuulemma yleinen vika tzr:ssä johtuen suunnitteluvirheestä kannepulttien sijoittelussa..
emee
Liittynyt:
17.9.2008 22:42

ViestiKirjoittanut emee » 27.5.2009 12:25

Onkos noissa aikaisemmissa malleissa kun -93 samanlainen sylinteri kun tässä -93 tzr:ssä
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 27.5.2009 12:42

jos sulla ei oo rr tai belgrada niin sama pytty on.
emee
Liittynyt:
17.9.2008 22:42

ViestiKirjoittanut emee » 27.5.2009 12:47

Jep eipä ole, kiitoksia.
TRUIJO
Pyörä:
1000 Fizzeri, Kemexi, Itzari, PeeVee.....
Paikkakunta:
Kisko
Liittynyt:
2.4.2006 17:04

ViestiKirjoittanut TRUIJO » 29.5.2009 13:12

Kyllä vituttaa kun piti laittaa lohkot kasaan, niin Etrasta hakemani oik. puol. runkolaakeri olikin 1 mm leveämpi vaikka oli samalla numerolla. Koyo vs. SKF..... Hyvä ettei menny lohkot paskaks, mut onneks en ehtiny kiristää lohkoja.
Näin lukee Haynesin korjaamokäsikirjassa. Ja ne tietää paremmin kuin sinä.

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=84010
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 29.5.2009 14:39

TRUIJO kirjoitti:Kyllä vituttaa kun piti laittaa lohkot kasaan, niin Etrasta hakemani oik. puol. runkolaakeri olikin 1 mm leveämpi vaikka oli samalla numerolla. Koyo vs. SKF..... Hyvä ettei menny lohkot paskaks, mut onneks en ehtiny kiristää lohkoja.


itellä ei menny lohkot paskaks vaikka kerkeksin kiristää, vaan veivi ei kauheemmin pyöriny :D koko koneen sai nostaa siitä eikä liikahtanutkaa.