Mistä alkaa etsimään vikaa?
Sitte ois kysymys, että kuinka monen amperiin sulake tulee pakoaukon säätimelle?
Ja jos joltaki löytyis sähkökaavioita kyseiseen vempeleeseen, nii voisiko linkata mulle / tänne.
Gillef kirjoitti:Semmonen ongelma on tuon wre 125 2006 vuojen mallin kanssa, että valot alkaa pimenemään ja lopuksi sammuvat, kun pyörä on käynnissä ja ajossa. Sitten kun valot sammuu ja antaa olla sammutettuna hetken, ja laittaa virrat päälle niin valot toimii, sen jälkeen kuin käynnistää ne himmenevät ja sammuvat.
Mistä alkaa etsimään vikaa?
Sitte ois kysymys, että kuinka monen amperiin sulake tulee pakoaukon säätimelle?
Ja jos joltaki löytyis sähkökaavioita kyseiseen vempeleeseen, nii voisiko linkata mulle / tänne.
Gillef kirjoitti:Gillef kirjoitti:Semmonen ongelma on tuon wre 125 2006 vuojen mallin kanssa, että valot alkaa pimenemään ja lopuksi sammuvat, kun pyörä on käynnissä ja ajossa. Sitten kun valot sammuu ja antaa olla sammutettuna hetken, ja laittaa virrat päälle niin valot toimii, sen jälkeen kuin käynnistää ne himmenevät ja sammuvat.
Mistä alkaa etsimään vikaa?
Sitte ois kysymys, että kuinka monen amperiin sulake tulee pakoaukon säätimelle?
Ja jos joltaki löytyis sähkökaavioita kyseiseen vempeleeseen, nii voisiko linkata mulle / tänne.
Tuossa kun tutkin tuota vempelettä, niin huomasin että virta ei mene edes jännitteensäätimelle asti. Joten onko staattori entinen, ei ollut ulosvetäjää, niin en voinut katsoa.
Ja voisiko kaikki tämä johtua siitä, että minulla on väärä etuvalon polttimo, paikallaan on h4 kannalaoleva, (65w) ja pitäis olla hs1 kanta ja (30w) ?
Kellään tietoa?
suskags1100efe kirjoitti:purkaantuuko akku kun pyörällä ei aja ? esim .muutama päivä ajamatta ? vai pikkuhiljaa virta vaan vähenee kun pyörällä ajellaan päivittäin ja ei lopulta käynnisty
suskags1100efe kirjoitti:pysyykö kauan akussa jännite yli 12 voltin ? jos ei ,,purkaa akua jostain kautta ,,oletko testannut akkua irrallaan et pitääkö jännitettä?