pyörä silti käy tyhjää hyvin.
JiiiKoo kirjoitti:Mixutti kirjoitti:Itekki oin miettiny nyt tota, emissä asennossa sen pakoaukonsääyimen pitää olla ennen kalibrointia? Siinä sähkömötikässä ja siinä kiekossa on jotkut merkit jotka voidi laittaa vastakkain, mutta itsellä siinä kohti laipat on ehkä puolivälissä??
Noh kertokaas nyt joku
Putte5000 kirjoitti:Molempiin on yksinkertainen vastaus. Niin se vain on. Hussen ominaisuus tuo ettei vapaata löydy. Jos vaihdat laatikkoöljyt silloin löytyy vapaa paikallaan, jonku 5km ajon jälkeen ei löydy enää. Toi ryyppyjuttu taitaa olla normaalia kaikille 2-tahtisille.
Mixutti kirjoitti:
Entä semmoinen että kun kone käy on vapaalle melkein _mahdoton saada_, virrat pois taas menee ihan normaalisti??? :o
Mixutti kirjoitti:JiiiKoo kirjoitti:Mixutti kirjoitti:Itekki oin miettiny nyt tota, emissä asennossa sen pakoaukonsääyimen pitää olla ennen kalibrointia? Siinä sähkömötikässä ja siinä kiekossa on jotkut merkit jotka voidi laittaa vastakkain, mutta itsellä siinä kohti laipat on ehkä puolivälissä??
Noh kertokaas nyt joku
Mistäs vois johtua semmonen että käynnistäessä ryyppy päällä yleensä kierrokset nousee tappiin nopeasti ja siitä sitten laskee takas normaaliksi?