Cagiva Mito viritys/tekniikka

Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 8.4.2009 15:37

Muhaa kirjoitti:mistä saa mitoon hyviin osia?



www.geiwiz.de Saksalainen liike

www.cagivaclub.tk Suomalainen cagiva foorumi, siellä myös käytettyjä osia osta/myy -osiossa.

Siinä muutamat vähän erikoisemmat, googlella löytää lisää suomalaisia.
lareee
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.11.2005 13:27

ViestiKirjoittanut lareee » 14.4.2009 1:31

Hei!
Minkäkokosta suutinta kolmevitosen mikunin käyttäjät on pitäny? Itellä pyörässä on edellisen omistajan jäljiltä 220 ja pyörässä muutakin palikkaa: jollymoto, 73037, 200h ...
Toimii kyllä ihan ok tolla nykysellä mutta vähän ihmetyttää kun manuaali sanoo että 310 ois vakiosuutin.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 14.4.2009 1:42

dt:ssä piperi, 35mm, läpät, vakioputki, 340 pää. piperi vaikuttaa aikas paljon suuttimen kokoon.
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 14.4.2009 14:36

Jos sulla on eri neula tai neulasuutin niin se vaikuttaa pääsuuttimen kokoon.

Ei muuten tarvi postata kuin yhteen topikkiin, samat ihmiset lukee kuintenkin niitä kaikkia.
eccu123
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.3.2008 16:26

ViestiKirjoittanut eccu123 » 18.4.2009 12:57

Paljonko näillä pitäs mennä:
-mikuni 35mm kaasari
-35mm imukaula
-pipercross ilmansuodatin
-Boyesen teholäpät
-jollymoton street tehari?

Nouseeko kulutus paljonkin virien myötä vai pysyykö suunnilleen samana? Entä paljonko tehoa tulisi lisää suunnilleen?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 18.4.2009 13:20

^ riippuu siitää kaasukädestä.
eccu123
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.3.2008 16:26

ViestiKirjoittanut eccu123 » 18.4.2009 13:57

No tietenkin verrataan samanlaiseen ajoon.

Ja paljonko kuluttaa keskimäärin satasella?
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 20.4.2009 8:27

Heti alkuun nakkaat sillä pipercrossilla vaikka vesilintua. Sen jälkeen voidaan alkaa keskustelemaan asioista. ;)
lareee
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.11.2005 13:27

ViestiKirjoittanut lareee » 26.4.2009 14:33

Moro!
Tässä kevään ekoilla ajeluilla huomasin uudella pyörällä että täristää korkeilla kierroksilla jonku verran.
Pyörässä tehari, #73037, 200H ja 1-renkanen vertexi.
Mikäs vois olla? Kone huonosti kiinni? Tasapainoakseli? Kampiakseli?
Pyörä on kyl ollu edellisellä omistajalla ennen myyntiä merkkihuollossa, joten luulis että akselit ja kone ois hyvin kiinni ja ajotettu.
Vai onko normaalia että teharilla vähän täristää korkeilla kierroksilla?
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 26.4.2009 15:24

lareee kirjoitti:Moro!
Tässä kevään ekoilla ajeluilla huomasin uudella pyörällä että täristää korkeilla kierroksilla jonku verran.
Pyörässä tehari, #73037, 200H ja 1-renkanen vertexi.
Mikäs vois olla? Kone huonosti kiinni? Tasapainoakseli? Kampiakseli?
Pyörä on kyl ollu edellisellä omistajalla ennen myyntiä merkkihuollossa, joten luulis että akselit ja kone ois hyvin kiinni ja ajotettu.
Vai onko normaalia että teharilla vähän täristää korkeilla kierroksilla?



Jonkin verranhan se täristääkin korkeilla kieroksilla, mutta jos tärisee epänormaalin paljon, niin mahdollisesti jokin laakeri on voinut mennä, kone löysällä jne. Kannattaa vaihtoehtoja alkaa sulkemaan, tarkista että moottori on kiinni kunnolla ja näin.


Ja P.S, olisi postaus yhteenkin topikkiin riittänyt...
lareee
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.11.2005 13:27

ViestiKirjoittanut lareee » 27.4.2009 0:17

Jep. Mutta onko normaalia että täristää Jollyn kans enemmän ku vakioputkella?
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 27.4.2009 9:40

lareee kirjoitti:Jep. Mutta onko normaalia että täristää Jollyn kans enemmän ku vakioputkella?



Tuohon en osaa oikein sanoa, mutta jos tärinä on huomattavaa niin tuskin se pelkästä putkesta voi johtua. Onhan putki kunnolla kiinni?
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 27.4.2009 10:24

lareee kirjoitti:Moro!
Tässä kevään ekoilla ajeluilla huomasin uudella pyörällä että täristää korkeilla kierroksilla jonku verran.
Pyörässä tehari, #73037, 200H ja 1-renkanen vertexi.
Mikäs vois olla? Kone huonosti kiinni? Tasapainoakseli? Kampiakseli?
Pyörä on kyl ollu edellisellä omistajalla ennen myyntiä merkkihuollossa, joten luulis että akselit ja kone ois hyvin kiinni ja ajotettu.
Vai onko normaalia että teharilla vähän täristää korkeilla kierroksilla?

Paljonko petareilla ajettu?
lareee
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.11.2005 13:27

ViestiKirjoittanut lareee » 27.4.2009 13:02

Joku 100km. Kone muutenki kalevan mp-huollon takuuhuollon jäljiltä. Uskois et tp-akseli ym oikein.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 29.4.2009 18:35

Mitäköhän kyseinen paketti tuottaa "hevosvoimia" kun kaikki aina kyselevät sitä jatkuvasti, varsinkin mopopojat.

-66650e Sylinteri
-28mm dellorto
-Tyhjäputki ja siinä kammiovaimennin
-Taisi olla 200h ja flättimäntä? jos oikein muistan:)
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....