Edittiä: Suutin löydetty nakkilan pyörästä ja moposta http://www.mpt.fi/index.php?ukey=produc ... ctID=27257
Nyt vain tuli ongelmia sen suhteen ettei viitsisi ihan helvetin kalliita postikuluja maksaa tuonne, ellei varmasti tiedä mitä kokoja tarvitsee edes suunnilleen. Nyt kaasarissa oli kokoa 20 oleva TK suutin, ja sillä teki tuota edellämainittua.
Pääsuuttimena siis 137, ja neula toisiksi alimmassa lovessa. Joku 30-50 väliltä on varmaan sopiva, mutta vähän tarkempaa kaipaisi.. Pyöränä 180cc NS125F, josta monella ei kyllä taida tietoa olla
Käyn vielä varmuuden vuoksi mopo-sportilla kysymässä tuota, kun ei paikallisista liikkeistä löydy..
Ja sitten yksi kysymys vielä tuohon kaasariin liittyen. Pohjaa katsoessa huomasin siellä yhden ruuvin, ja ikinä aikaisemmin en tuollaista ole nähnyt. Ohjekirjaa tässä ei tietenkään tullut mukana.. Eli mitä tämä ruuvi tekee, vai onko kyseessä seosruuvi, ja aikaisemmin olen väännellyt jotakin muuta? Ja älkää välittäkö tuosta tiivistemömmöstä. Alkuperäinen tiiviste vain päätti sanoa sopimuksen irti jouduttuaan kosketukseen bensan kanssa..
Edittiä2: Voiko tuo alakierroksilla dumppaaminen johtua vuotavista läpistä? Läppäkoteloa on avarrettu reilulla kädellä ja vaikka yritin olla osumatta tiivistepintoihin niin tietenkin sekin mahdollisuus voi olla mahdollinen Pyörä kuitenkin toimii korkeammilla kierroksilla täysin normaalisti, ja tehoakin on reilusti enemmän kuin ennen pytyn ja kaasarin vaihtoa. 190cc vakiokanavistolla oleva Athena + 26mm Dell'orto (~26-28hp) -> 180cc reilusti avaremmilla kanavilla oleva Malossi, 30mm feikkimikuni, läppäkotelon avarrus, 180cc boostbottle 7000rpm paikkeille mitoitelulla letkulla ja boyesenin "teholäpät".
Maanantaihin mennessä pitäisi tietää että kummasta tuo ongelma todennäköisemmin johtuu.
Nyt vain tuli ongelmia sen suhteen ettei viitsisi ihan helvetin kalliita postikuluja maksaa tuonne, ellei varmasti tiedä mitä kokoja tarvitsee edes suunnilleen. Nyt kaasarissa oli kokoa 20 oleva TK suutin, ja sillä teki tuota edellämainittua.
Pääsuuttimena siis 137, ja neula toisiksi alimmassa lovessa. Joku 30-50 väliltä on varmaan sopiva, mutta vähän tarkempaa kaipaisi.. Pyöränä 180cc NS125F, josta monella ei kyllä taida tietoa olla
Käyn vielä varmuuden vuoksi mopo-sportilla kysymässä tuota, kun ei paikallisista liikkeistä löydy..
Ja sitten yksi kysymys vielä tuohon kaasariin liittyen. Pohjaa katsoessa huomasin siellä yhden ruuvin, ja ikinä aikaisemmin en tuollaista ole nähnyt. Ohjekirjaa tässä ei tietenkään tullut mukana.. Eli mitä tämä ruuvi tekee, vai onko kyseessä seosruuvi, ja aikaisemmin olen väännellyt jotakin muuta? Ja älkää välittäkö tuosta tiivistemömmöstä. Alkuperäinen tiiviste vain päätti sanoa sopimuksen irti jouduttuaan kosketukseen bensan kanssa..
Edittiä2: Voiko tuo alakierroksilla dumppaaminen johtua vuotavista läpistä? Läppäkoteloa on avarrettu reilulla kädellä ja vaikka yritin olla osumatta tiivistepintoihin niin tietenkin sekin mahdollisuus voi olla mahdollinen Pyörä kuitenkin toimii korkeammilla kierroksilla täysin normaalisti, ja tehoakin on reilusti enemmän kuin ennen pytyn ja kaasarin vaihtoa. 190cc vakiokanavistolla oleva Athena + 26mm Dell'orto (~26-28hp) -> 180cc reilusti avaremmilla kanavilla oleva Malossi, 30mm feikkimikuni, läppäkotelon avarrus, 180cc boostbottle 7000rpm paikkeille mitoitelulla letkulla ja boyesenin "teholäpät".
Maanantaihin mennessä pitäisi tietää että kummasta tuo ongelma todennäköisemmin johtuu.
Viimeksi muokannut JjyKs päivämäärä 30.7.2011 21:00, muokattu yhteensä 2 kertaa