Yamaha DT viritys/tekniikka

_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 12.1.2013 23:44

No mikshä vitussa sie ees oot ottanu vakiotyytän irti jos kerran toimii.... Laita suosiolla paikoilleen, ellet välttämättä halua käydä uudelleen siellä konttorilla,
plymouth
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
22.7.2008 18:54
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut plymouth » 13.1.2013 11:12

En mie kyllä sitä oo ottanu pois käytöstä.... :roll:
Ei oo toiminu minun aikana ollenkaan tuo töötti. Kaikki muu toimii jo. vilkut, jarruvalo jne. ja jos miulla töötti toimis jossain pyörässä ni en kyllä ottas pois käytöstä.
Minkälaista öljyä muuten detsin laatikkoon pitäs laittaa?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 13.1.2013 14:15

Jotain perus 10w30 tai 40 kytkinlisäaineellista litkua.
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut VictorH » 13.1.2013 14:22

10w40
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
Foomas
Liittynyt:
7.9.2012 22:19
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Foomas » 14.1.2013 20:52

Mors !

Joo elikkäs detsin kone ois nyt menossa kasaan päin vaan nyt on semmonen pikku häikkä että kun laittelen lohkot yhteen ja kiristelen lohkojen pultit nii kampura ei haluu enää liikku kovin herkästi, eli kampi menee jäykäks ja koko kampura pyörii vähän niin ja näin. Ei tunnu irtoovan ees koputtelemalla, eli onko mulla käyny silleesä että petilaakerit ei oo ihan pohjassa ? vai pitäskö kokeilla vaan ''keskitellä'' se silleen että pyöris paremmin. :roll:
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 14.1.2013 21:06

Ei muutaku katot että kummasta suunnasta ei ole "keskellä" vaikka rakotulkin avulla ja sitte kumivasaralla kampuran päästä lyömään. Vaihtoehtoisesti käy myös vasara ja puupalikka siihen väliin.
Foomas
Liittynyt:
7.9.2012 22:19
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Foomas » 14.1.2013 21:21

kokeilemma tätä seuraavaks ;)
piilorasva2
Pyörä:
Yamaha DT125R , Rexfelgen smotot || Polini xp4
Paikkakunta:
Ketsola Hoodz || Kotka
Liittynyt:
23.1.2012 19:58
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut piilorasva2 » 15.1.2013 0:15

Toinen on että kytkinpuolen stefa/holkki vittuilee , holkin päälle soipiva hylsy ja pari hyvää napautusta niin pitäis pyöriä :lol:
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 15.1.2013 17:54

No ei sitä kytkimen puole holkkia kyllä voi syyttää... Eikä stefaakaan voi liian syvälle asentaa, joten oisko mg-puolen stefa taottu liian syvälle? Tai sitte ihan vaan kampura on toisessa laidassa eikä sen vuoksi pyöri kunnolla.
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 15.1.2013 19:25

Itsellä ainakin jäi kampura pikkusen toiseen laitaan "jumiin" ja paikallinen mp-korjaamo ohjeisti, että kumivasaralla lyömään sitä, niin että pyörii herkästi ja hyvä tuli kun hetken paukutti.
-JJari-
Pyörä:
Suzuki S1 Supermoto/Usd (EX)/Honda monkey/Yamaha Dt 125cc
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
14.2.2009 10:56
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -JJari- » 19.1.2013 16:35

Mitäs kaikkee tarttee vaihtaa jos laittaa yz:tan putsarin detsiin ? vai riittääkö pelkkä putsari osan vaihtaminen eli ovatko samanlaiset dt:ssä ja yz:tassa
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 19.1.2013 18:02

Helpompi vaihtaa pyörä toiseen... Miksi ihmeessä olet jotain putsaria vaihtamassa muutenkaan, ei se sinne taida istua kirveelläkään ja tehoa sillä ei lisää tule. Jos se välttämättä haluat yz putsarin laittaa niin hommaat tietysti oikean takahäkin ja sitten valmistaudut henkisesti liimaamaan rautaa runkoon :lol:
-JJari-
Pyörä:
Suzuki S1 Supermoto/Usd (EX)/Honda monkey/Yamaha Dt 125cc
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
14.2.2009 10:56
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -JJari- » 19.1.2013 18:43

ai se on niin vaikee prosessi :D kun jostain luki että oli laittanu yz:tan putasrin detsiin ja se oli toiminu paremmin kun detsin oma :D
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 19.1.2013 19:34

Et varmasti saa sillä mitään eroa aikaan, ei tuo detsin putsari niin tukkoonen ole :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 20.1.2013 1:14

Onko teillä ollu tuo vetarin laakeri nii lujassa ettei lähe vaikka ensin lämmittelee lohkon niin kuumaksi ettei siihen pysty enää paljain käsin koskeen, ja sitten hakkaa siihen ihan kunnolla niin ei liikaha mihinkään ? Pitäskö joku ulosvetäjä hommata tuoho hommaan ?