Honda CRM/NSR sähköongelmaa.
Eli pyörä on Honda CRM 1992, mutta eikös nuo nsr ja crm ole tekniikaltaan aika samat vehkeet, (myös sähköistä) olen lukenut topicceja, mutten löytänyt vastausta tarkasti itselleni.
Eli CRM antaa kipinän yleensä ekalla polkasulla, kun on virrat päällä sitten saa taas laittaa virrat edestakas päälle ja polkasta nii tulee kerran kipinä, saan puolalle tulevista johdoista (vihreä, ja keltamusta)??? 1,75-1,8 volttia jännitettä, mutta taas puolan läpi tulpalle tulevasta johdosta ja rungosta ei tule mitään, polkee käynttin tai ei. eli 1. kysymys on onko tuo volttimäärä joka tulee puolan piuhoille tarpeeksi suuri vai miten? ja onko vika siis puolassa, kun ei virta tule läpi asti? 2. kysymys. voiko vika olla kenties cdi-boksissa vai jossain muussa, kuten (pitääkö näissä vehkeissä säädellä ajoituksia magneeton puolella)) vai?? voiko staattorilla, impulssikäämillä tai jollai muulla olla merkitys tässä tilanteessa? piuhat ja liitokset näyttäisivät olevan kunnossa. miten jatkan ja mistä/miten mittaan seuraavaksi?
HUOM! Pyörä lähtenyt muutaman kerran käyntiin kerännyt kierroksia helvetisti, mutta se on saatu nyt aisoihin, pysynyt kuitenkin vain noin 20 sekuntia max. käynnissä melko epätasaisesti kunnes sammunut. Ei ole lähtenyt käyntiin taas vähään aikaan.
Kiitos vastauksista etukäteen!
-Marko