Vanha räsä tuli ajeltua vesisateella kyljelleen ja uusi 09 räsä on nyt pihassa. Laitoin Arrowin kiinni ihan niinkuin vanhassakin oli, otin torven pois ilmanputsarista, nostin neulan sokan ylimpään kohtaan eli neulan mahdollisimman alas, vaihdoin 10-lämpöarvoisen EG tulpan 8:n tilalle (koitin kasillakin käynnistellä), 195 suutin (vanhassa oli 200 ja kävi todella rikkaalla) ja vanha omistaja oli porannut ECU:n täysteho-ohjelmaan vaikka oli muuten vakio.
Pyörä käynnistyi välillä ja tasakaasulla ryyppy päällä sai kierrokset nostettua 6000 ja kun löi vaihteen päälle ja koitti lähteä, "urwh" ja sammui. Huomasin myös että välillä pyörä käynnistyi kun kaasua rämppäsi edestakaisin..? Osaako joku noista päätellä jotain?
Seosruuvi ollut 1-2½ kierrosta auki (säätelin sitä) ja tyhjäkäyntiruuvia säätelin laidasta laitaan. Ja enne tätä toimi ihan hyvin, ajettukki vain 3300km.