tohmassi kirjoitti:Mites ku mun männässä lukee B ja 53,96, mistä saa tuon kokoista mäntää? http://www.pjme.co.uk ei ainakaan löytynyt.
Ootko sokee vai sokee?
tohmassi kirjoitti:Mites ku mun männässä lukee B ja 53,96, mistä saa tuon kokoista mäntää? http://www.pjme.co.uk ei ainakaan löytynyt.
miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
Make123 kirjoitti:miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
Jos nestettä on "yllin kyllin", niin eikös sitä sillon nimenomaan tipu sieltä ylivuotoreijästä?
miksuu_ kirjoitti:Make123 kirjoitti:miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
Jos nestettä on "yllin kyllin", niin eikös sitä sillon nimenomaan tipu sieltä ylivuotoreijästä?
haha tarkoitin lähinnä että nestettä saa jatkuvasti lisätä lisää kun sitä tulee aina sitä mukaan ulos. vai kuinka paljon sitä nestettä pitää olla siellä?
Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
*Makke kirjoitti:Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
efi = ECU?
ECU:hun pitää porata reikä läpi asti, jotta se siirtyy täysteho-ohjelmaan ja alkaa lähetää sähköä RAVE1:lle
Eikös noisa Talmacseissa olut RAVE2 eli siis mekaanisesti toimiva. Sille ei tarvii porata reikää ECU:hun
Jos sitä tt:nä myytiin ni kyllä se silloin on toimiva eikä pitäisi joutua itse muutakuin ajamaan.
Make123 kirjoitti:*Makke kirjoitti:Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
efi = ECU?
ECU:hun pitää porata reikä läpi asti, jotta se siirtyy täysteho-ohjelmaan ja alkaa lähetää sähköä RAVE1:lle
Eikös noisa Talmacseissa olut RAVE2 eli siis mekaanisesti toimiva. Sille ei tarvii porata reikää ECU:hun
Jos sitä tt:nä myytiin ni kyllä se silloin on toimiva eikä pitäisi joutua itse muutakuin ajamaan.
Mulla ja parilla kaverilla kellä on räsä niin siinä boksissa lukee efi? Mun mielestä tossa on rave1 Ja toi myytiin 11kw mutta sen olisi voinu myös ostaa 18kw. Oon ottanut sen kurin pois mikä siellä kaasarissa oli ja nyt pitäis lähteä 18kw. MUTTA eikös räsä tt:nä pitäis olla 21kw?? Johtuuko se siitä efi/ecu boksista, vai siitä että putkessa taitaa olla katti, koska eiks se oo palkollinen ainaki Suomessa?