Sami R kirjoitti:eikös tezarilla voi ihan hyvin ajaa vaikka ypvs venttiili on kokonaan pois ?
partsu kirjoitti:Sami R kirjoitti:eikös tezarilla voi ihan hyvin ajaa vaikka ypvs venttiili on kokonaan pois ?
tämä testataan heti luultavasti tällä viikolla kunhan saan uuden takarenkaan haettua, luulisin näin että pystyy koska itsellä ollut ypvs kauemman aikaa jo rikki mutta käyttänyt sitä ns"käsisäädöllä". Ja hyvin on toiminut vaikka pakoaukko on ollut aivan aukikin.
partsu kirjoitti:Sami R kirjoitti:eikös tezarilla voi ihan hyvin ajaa vaikka ypvs venttiili on kokonaan pois ?
tämä testataan heti luultavasti tällä viikolla kunhan saan uuden takarenkaan haettua, luulisin näin että pystyy koska itsellä ollut ypvs kauemman aikaa jo rikki mutta käyttänyt sitä ns"käsisäädöllä". Ja hyvin on toiminut vaikka pakoaukko on ollut aivan aukikin.
partsu kirjoitti:Sami R kirjoitti:eikös tezarilla voi ihan hyvin ajaa vaikka ypvs venttiili on kokonaan pois ?
tämä testataan heti luultavasti tällä viikolla kunhan saan uuden takarenkaan haettua, luulisin näin että pystyy koska itsellä ollut ypvs kauemman aikaa jo rikki mutta käyttänyt sitä ns"käsisäädöllä". Ja hyvin on toiminut vaikka pakoaukko on ollut aivan aukikin.
Dunlop kirjoitti:Eikös se oo ainakin jokin konsi että, kääntää virrat päälle ypvs surinat kun on ohi niin pitäisi pakoaukon olla auki (siis pa säätimen) ?
kyllä. se surisee ja sitte pitäs olla pykälätön se pakoaukko ja ku se surisee nii männän puolelta pitäs akseli laskeutua alas ja palata takas ylös.