Valoista (xenon)...

thomeks
Pyörä:
HVA sm
Liittynyt:
23.3.2007 16:56

ViestiKirjoittanut thomeks » 18.4.2009 14:04

siis tarkotin ihan ba20d äskenki, tuli vaan kirjotushärö :lol: ja on maskissa se kanta..
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 19.4.2009 10:55

Akussa virtaa? kai laitoit sen yhen johdon akun + napaan etkä maihin?

Ja h4 polttimon saa ihan suoraan ba20d kantaan kiinni..
thomeks
Pyörä:
HVA sm
Liittynyt:
23.3.2007 16:56

ViestiKirjoittanut thomeks » 19.4.2009 18:20

voiskohan olla akusta kiinni sitten Hmm :roll:
smoliski
Pyörä:
KTM SX 125-05
Paikkakunta:
Padasjoki
Liittynyt:
20.5.2005 23:08

ViestiKirjoittanut smoliski » 19.4.2009 21:04

thomeks kirjoitti:voiskohan olla akusta kiinni sitten Hmm :roll:

Onks husses muuten tasavirta sähköt?
NTK
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -06
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
24.5.2007 22:04

ViestiKirjoittanut NTK » 20.4.2009 15:25

Oha siin.
Voi sitä kaks-pyöräselläkin Hesen Drive-in kaistaa käyttää.
G-Reddy
Liittynyt:
11.7.2006 13:51

ViestiKirjoittanut G-Reddy » 28.4.2009 14:21

Tulipa itsekin asennettua lyhyisiin xenonit ja oli yllättävänkin helppo asennus, muuntaja boksille löytyi myös hyvä paikka mittariston takaa ja sai senkin piiloon. Löytyis yksi sarja vielä ylimääräisenäkin, ilmoituksissa kuvat ja tiedot.
RockyRider
Pyörä:
Aprilia Rs 125 -03, Kawasaki Kmx 125 -94, Suzuki Rm85, Suzuki Pv, Tunturi City
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
26.12.2007 18:53

ViestiKirjoittanut RockyRider » 3.6.2009 23:28

joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.
Olen ehkä hidas, mutta olen jo kaukana edelläsi. :D
d33ku
Pyörä:
Aprilia RS -02
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2007 13:59

ViestiKirjoittanut d33ku » 4.6.2009 9:57

RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...
[kalz]
Paikkakunta:
Somero/Salo
Liittynyt:
14.10.2003 10:50

ViestiKirjoittanut [kalz] » 4.6.2009 17:35

Indesign kirjoitti:
RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.
________________________________________
4 wheels-MB
Impe
Pyörä:
Mito
Liittynyt:
21.2.2008 21:54

ViestiKirjoittanut Impe » 16.6.2009 19:58

Kattelin noita xenoneita ja sitten silmään sattu tollanen moottoripyörälle tarkoitettu muutossarja, mikä olisi vielä aika edullinenkin ja takuuta lupaavat vuoden ballastille ja polttimolle. Onko jollakin kokemusta näistä euro1supplyn xenoneista, että kannattaako ostaa? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 16.6.2009 23:28

[kalz] kirjoitti:
Indesign kirjoitti:
RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.


omasta mielestä xenonit kuluttaa halogeenejä vähemmän virtaa luokkaa 35w ja halogeenit 50/60w ?
Impe
Pyörä:
Mito
Liittynyt:
21.2.2008 21:54

ViestiKirjoittanut Impe » 18.6.2009 20:46

Kattelin noita xenoneita ja sitten silmään sattu tollanen moottoripyörälle tarkoitettu muutossarja, mikä olisi vielä aika edullinenkin ja takuuta lupaavat vuoden ballastille ja polttimolle. Onko jollakin kokemusta näistä HID xenoneista, että kannattaako ostaa? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Impe päivämäärä 21.6.2009 18:50, muokattu yhteensä 1 kerran
[kalz]
Paikkakunta:
Somero/Salo
Liittynyt:
14.10.2003 10:50

ViestiKirjoittanut [kalz] » 21.6.2009 11:12

Johani kirjoitti:
[kalz] kirjoitti:
Indesign kirjoitti:


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.


omasta mielestä xenonit kuluttaa halogeenejä vähemmän virtaa luokkaa 35w ja halogeenit 50/60w ?[/quote]

Tota noin olen asennellut työkoneisiin ja kuorma autoihin xsenoneita ja kyllä se niin on että vakio sulakkeella ja jos huono maa niiin ei pelaa mutta yleensä kuorma autoissa johdot on 2.5m2-3,0m2 että kyllä niillä palaa mutta henkilö autoissa pienempiä ,niiin kenonit palaa pienellä virta määräällä mutta se tarvii sytytyksessä isomman virta piikin mikä lukee ballastin pääällä ja sytytyksen jälkeen kulutttaa enää 2-3ampeeria.
________________________________________
4 wheels-MB
`Sampe
Pyörä:
A1 hva 125
Paikkakunta:
mynis
Liittynyt:
25.10.2005 17:25

ViestiKirjoittanut `Sampe » 21.6.2009 13:30

Joo elikkä viellä noista ba20d kantasist. Ootteko hommannu suomesta mistäpäin vai saako edes? Ei mitään Google
Vai meneekö tohon husseen ihan joku H4 sarja vähän modaamal?
laz3
Pyörä:
Wr450F
Paikkakunta:
Tsäd
Liittynyt:
9.8.2006 13:01

ViestiKirjoittanut laz3 » 21.6.2009 16:53

`Sampe kirjoitti:Vai meneekö tohon husseen ihan joku H4 sarja vähän modaamal?

Menee.
Error 404