Honda NSR 125 viritys/tekniikka

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 24.7.2011 16:19

Okkee, eli itel meni noil pitemmil väleil varmaa siihe 150 pintaa, iha helvetin hyvi täyty sanoa, ku aktteeton pyörä ja vakioränni :lol: Mut toi pytty on kyl iha eri planeetalta.
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 24.7.2011 16:25

No hyvä että säki sait kulkemaan :) eisen kyllä tarvi lujempaa mennäkkää ku 150. Ootko muute kahtonu gps että paljo kulkee oikeeta nopeutta? Itsellä kusettaa toi mittari jollain 5-10 riippuen nopeudesta, varmaa pienissä nopeuksissa näyttää ihan oikeaa :D
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 24.7.2011 16:37

Aattelin et jos ny vaik täl viikol kattos gepsii, pitää viel pa säädintä katella et onko säädöt täydelliset ku en oo vielkää ehtiny :lol:
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 24.7.2011 17:15

Ootko muute laittanu aina sen pakoaukon säätimen sillee just että ne molemmat osuu just viivaan?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 24.7.2011 21:25

Joo ne on aina osunu mulla viivoihi, mut sillo rempan jälkee sulkeutu jossaki päälle 4k, enkä tiiä millo aukes. Nyt sulkeutuu jo enne 3k ja aukee joskus, en tiiä millo, mut 6k kohil alkaa hyvä veto ja 7,5k kohal ottaa oikeen piikin ja vetää puhtaast yli 11k. Tosin putki varmaa jarraa jo tos 10,5k jälkee et turha antaa noi paljo monoo. :itku:
juguri
Liittynyt:
30.12.2010 17:05
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut juguri » 25.7.2011 0:20

Lisätäänkö jäähdytys nestettä siitä metallisesta korkista vai siitä paisuntasäilön korkista missä on hukka letku kiinni??nousee lämmöt koko aika melkee punarajalle saakka... :(
Viimeksi muokannut juguri päivämäärä 25.7.2011 13:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 25.7.2011 0:25

LaneKit kirjoitti:Joo ne on aina osunu mulla viivoihi, mut sillo rempan jälkee sulkeutu jossaki päälle 4k, enkä tiiä millo aukes. Nyt sulkeutuu jo enne 3k ja aukee joskus, en tiiä millo, mut 6k kohil alkaa hyvä veto ja 7,5k kohal ottaa oikeen piikin ja vetää puhtaast yli 11k. Tosin putki varmaa jarraa jo tos 10,5k jälkee et turha antaa noi paljo monoo. :itku:



Voisit kokeilla säätää sen ruuvin aivan ääriasentoon toiseen päähän, niin minäki tein ja sitte alko kulkee.
Ku osu just viivoihin ni ei kulkenu vittuakaan.
|FAN|
Pyörä:
Honda NSR 125
Liittynyt:
11.8.2009 22:55
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut |FAN| » 25.7.2011 15:58

joooh sellainen propleema meikäläisellä että kone remontin yhteydessä (Mäntä, kirtokangen ylä laakeri, pakoaukon säätimen akseli ja käpälät ja tietenkin tiivisteen)

nuo osat vaihdoin ja nyt ei toivoakaan saada sähköstartilla käyntiin, työntämällä pyörän saa käyntiin mutta alle 3t kierroksilla aika moinen nakutus kuuluu koneesta 8o eikä pyörä käy tyhjäkäyntiä ellei kaasulla kikkaile mutta ensin tekisi mieli keksiä tuo nakutuksen syy :eek:

enkä ole huomannut mitään vaikutusta vaikka kaasaria olen säätänyt :|

joten vinkkejä otetaan vastaan!
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 25.7.2011 16:34

juguri kirjoitti:Lisätäänkö jäähdytys nestettä siitä metallisesta korkista vai siitä paisuntasäilön korkista missä on hukka letku kiinni??nousee lämmöt koko aika melkee punarajalle saakka... :(

Se paisuntasäiliö eli läpinäkyvä niitte min ja max viivoje välii ja sit siit metallisest täytee, pata tulille ja lisäät sitämukaa ku katoo, 5min tyhjäkäyntii vaik.

Otitteks työ fan koskenu alakertaa, magneetto tai näihi et ois kiila jääny pois?
Onko mäntä oikeeperi?
juguri
Liittynyt:
30.12.2010 17:05
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut juguri » 26.7.2011 1:38

thänks:)
|FAN|
Pyörä:
Honda NSR 125
Liittynyt:
11.8.2009 22:55
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut |FAN| » 26.7.2011 10:59

ei oo tullu kajottua magneettoon saatikka alakertaan millään lailla ja mäntä on oikein päin..

alkaa itseltäkin ideat loppumaan kun kuulostaa alakierroksilla siltä että sytytys olisi liiaan aikaisella mutta kun en sytytys osiin en ole koskenut millään lailla :eek:

ja niinkun sanoin niin yli 3t kierroksilla käyttäytyy aivan normaalisti, johtuisiko samasta viasta että tyhjäkäynti on hävyksissä? :(
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 26.7.2011 22:42

Onko kukaa penkittäny näsärii ikin tai tietääkö joku paljo irtoo heppoja tt:nä ?
Wikipediassa lukee 31hp mutta se on vissiin vanhemman mallin tehot? Mitä varte tuolla sitte lukee että tekniikaltaan sama? O_o
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 26.7.2011 23:51

http://www.ohenmaenteho.fi/kuva.php?kuv ... mittaus_mp

Tossa.. Eipä tt:nä nyt mikään tykki ole, mutta silti minusta hyvä ajettava.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 27.7.2011 0:59

Mitä vittua? Eikai noi vähä voi olla?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 27.7.2011 7:35

Toi on aika paljo penkkikohtasta, yli 28hp lähtee uudest nassest. Jotai siihe 28-31 välille.

TT hussest lähtee joku 28 ja täst vähä enemmi ;)