Purin kaasarin ekaa kertaa tästä pärrästä, käy ylhäällä/yli puolen kaasun omaan korvaan laihalla ja tehoa ei tule pätkääkään lisää ½kaasu->täyskaasu.
240 kokonen suutin sieltä löyty ja "vireinä" ypvs toiminnassa, putkesta (ehkä) otettu kurit pois kun piikkiäkin ottaa kohtuullisesti, ja tötsä on poissa. Kannattaisko huomenna stormilla käydessä napata mukaan pipercrossi vai ei? Ei vaan oikein taida saada muualle ku sinne putsarikoteloon jollon ei olis mitään hyötyä..Tekis mieli hirmusesti lisää imuääniä detsiin ku ne on niitä parhaita ääniä jota moottori voi päästellä
Varmaan ostan vaan huomenna noin 270 suuttimen ja sen mukaan kuin käy, joko pistän tötsän kiinni putsarikoteloon tai annan olla. Porukka vois lämpimikseen kertoilla omia suutinkokojaan
Toinen varsinainen kysymys onkin sitten että kuinka saa tuon rasittavan äänen loppumaan sieltä YPVS:stä?
Varmaankin se akseli on väljä kun on melki 50k ajeltu mutta lisäksi se pakoputkenpuoleinen alumiinilaippa on rikki, se kiinnitys on lohjennut. Milläs nää sais fiksailtua ku tuntuu että aina ku pistää "paremmin" kiinni prikoilla sen päätykappaleen se kestää sen n. 200km ennen ku ääni palaa yhtä kauheana takasin.