Kyllä mä ainakin oon noita siellä maksanu Siellä on erikseen semmoinen kohta kun ulkomaanmaksut.Peltsii| kirjoitti:ricky kirjoitti:No kyllä op:n nettipankissa ainaki pystyy itte maksamaan.Peltsii| kirjoitti:Otat tiedot ja meet pankkiin maksattaan sen, ite et pysty maksaan iban maksua..
Ite oon op:ssa käyny konttorilla aina maksattamassa geiwiz laskut ja ne sano siellä että verkkopankissa ei voi maksaa iban maksua..
noen kirjoitti:superlon kirjoitti:voisiko joku valaista mitä eroa on rave 1 ja rave 2? käykö rave2 uudempiin pyöriin? kumpi käy 05-vuosimalliin vai käykö molemmat?
rave 2 toimii sylinterin paineella...
on reikä sylinteriin ja rave2:sessa painekalvo minkä avulla nostaa laippaa. (eli ei mekaaninen)
Jos rahaa ei ajattele niin rave1 on vähän parempi. Mutta ottaen huomioon vähintään parin sadan euron hintaeron niin....superlon kirjoitti:noen kirjoitti:superlon kirjoitti:voisiko joku valaista mitä eroa on rave 1 ja rave 2? käykö rave2 uudempiin pyöriin? kumpi käy 05-vuosimalliin vai käykö molemmat?
rave 2 toimii sylinterin paineella...
on reikä sylinteriin ja rave2:sessa painekalvo minkä avulla nostaa laippaa. (eli ei mekaaninen)
no mikäs noissa sit on se ero käytännössä tai siis kumpi olisi parempi?
Peltsi^^ taas tietää, säästöpankissakin pystyy netin kautta, jokapankissa melkein voi jos vaan ei evota.Peltsii| kirjoitti:ricky kirjoitti:No kyllä op:n nettipankissa ainaki pystyy itte maksamaan.Peltsii| kirjoitti:Otat tiedot ja meet pankkiin maksattaan sen, ite et pysty maksaan iban maksua..
Ite oon op:ssa käyny konttorilla aina maksattamassa geiwiz laskut ja ne sano siellä että verkkopankissa ei voi maksaa iban maksua..
AnttiA kirjoitti:Haluisko joku kertoa minne se rave2 reikä porataan? Sen takii kysyn ku sain kuulla et tos mun räsäs on ollu rave2 joskus edellisil omistajil ni voisin varmistaa sillä et onks siel oikeesti ollu vai puhuuks tutuntuttu paskaa.
Bounless kirjoitti:AnttiA kirjoitti:Haluisko joku kertoa minne se rave2 reikä porataan? Sen takii kysyn ku sain kuulla et tos mun räsäs on ollu rave2 joskus edellisil omistajil ni voisin varmistaa sillä et onks siel oikeesti ollu vai puhuuks tutuntuttu paskaa.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... ame/enrico
Tuossa kuvaa.