Tuo tänne niin asentelen halvalla.aprilia.rs kirjoitti:tietääkö kukaan kuka laittaa noita virejä kiinni vai täytyykö itte laittaa?
Tuo tänne niin asentelen halvalla.aprilia.rs kirjoitti:tietääkö kukaan kuka laittaa noita virejä kiinni vai täytyykö itte laittaa?
toke kirjoitti:nakkilan pyörä ja mopo
http://www.mpt.fi/index.php?categoryID=1330
CDI-boksista on katkaistu hyppylanka. Ota kuva siitä toisesta boksista?k0rkki kirjoitti:Olen yrittänyt ottaa selvää miksi raveni ei toimi vaan pysyy jatkuvasti auki asennossa kun virrat kääntää päälle. Etsin raven ohjainboksia takaistuimen alta mutta löysin vain kaksi samanlaista laatikkoa jotka molemmat ovat ulkoisesti cdi-boksin näköisiä, toisen sarjanumero on 071000-xxxx-xxxxxx ja toisen 070000-2570, ensimmäisestä on hyppylanka katkaistu ja siitä lähtee sininen, keltainen, valkoinen, vihreä sekä harmaa johto joista harmaa tekee silmukan ja kiertää takaisin boksiin. Jälkimmäisessä boksissa on harmaa isokokoinen liitin josta lähtee useita monivärisiä johtoja. En löydä mistään näkemieni kuvien kaltaista ohjainyksikköä josta johdot lähtisivät boksin kyljestä. Tipuin itse aika pahasti kärryiltä joten toivottavasti joku osaa selventää asiaa?
Lisäsin kuvat, tarkempi selostus/kuvaus kuvien yhteydessä:trilog kirjoitti:CDI-boksista on katkaistu hyppylanka. Ota kuva siitä toisesta boksista?k0rkki kirjoitti:Olen yrittänyt ottaa selvää miksi raveni ei toimi vaan pysyy jatkuvasti auki asennossa kun virrat kääntää päälle. Etsin raven ohjainboksia takaistuimen alta mutta löysin vain kaksi samanlaista laatikkoa jotka molemmat ovat ulkoisesti cdi-boksin näköisiä, toisen sarjanumero on 071000-xxxx-xxxxxx ja toisen 070000-2570, ensimmäisestä on hyppylanka katkaistu ja siitä lähtee sininen, keltainen, valkoinen, vihreä sekä harmaa johto joista harmaa tekee silmukan ja kiertää takaisin boksiin. Jälkimmäisessä boksissa on harmaa isokokoinen liitin josta lähtee useita monivärisiä johtoja. En löydä mistään näkemieni kuvien kaltaista ohjainyksikköä josta johdot lähtisivät boksin kyljestä. Tipuin itse aika pahasti kärryiltä joten toivottavasti joku osaa selventää asiaa?
Vm-98, yritin googlettaa jotain tietoa tuosta 070000-2570 boksista ja kaikki sivut löytyivät ainoastaan saksankielisinä, joten joku saksaa taitava voisi yrittää kääntää, jos sieltä löytyy jotain valaisevaa infoa. Luin jostain että hyppylangan katkaisu toimii ainoastaan tuossa 071000-xxxx-xxxxx mallin bokseissa, joten en tohtinut toisesta mennä sitä katkaisemaan. Vaikuttaa myös siltä että 070000-2570 boksi oli pyörässä ensimmäisenä koska oli kiinnitetty suoraan penkin alla olevaan muoviin ja toinen boksi siihen päälle nippusiteellä ja ruuvilla. Olisi hienoa nähdä jostain jonkunnäköinen kytkentäkaavio pyörään, koska tällähetkellä minulla ei ole mitään hajua, kuinka ohjainboksi kiinnittyy pyörän sähköihin, mitä johtoja cdi boksista kuuluu lähteä ja mihin.trilog kirjoitti:No jopa on outo juttu. Tuo toinen on CDI-boksi ja toinen näyttää ihan CDI-boksilta, mutta ilmeisesti se sitten RAVEen vaikuttaa. Ihan oikea RAVEn ohjainboksin johto tuohon kuitenkin menee. Molemmissa näytti hyppylanka myös pilkottavan, joka aiheutti suurta kummastusta.
Minkä vuosimallin pyörä?