Moro,
Eikös tämmöisen miton pitäisi mennä täysitehoisena mittariin vähän enemmänkin kuin 140-145? Itse pääsen mittariin 5 vaihteella juuri tuon verran, ja 6 vaihteella ajaessa ei ole mitään eroa 5 vaihteeseen. Mito tuntuu päinvastoin vain hyytyvän, eikä pääse edes piikille asti.
Kiinni siis suuttimet 125 ja 65, vakioilmanputsari + TT-imuputket ja holkki porattu pois putkesta. Takaratas on vaihdettu 41 piikkiseksi.
Eikös noilla 14-41 väleillä pitäisi mennä kovempaa, mutta kiihtyä huonommin kuin 14-43 väleillä? Pakoaukonsäädin pitäisi toimia. Sähköt päälle kääntäessä tekee sen tarkistuskierroksen, eli eka vastapäivään vähän ja sitten takaisin. Ja kierrättäessä paikallaan aukeaa varmaan siinä n. 7000rpm kohdalla.
Pipercrossilla oli sama homma, ettei oikein tuntunut jaksavan kulkea yhtään. Myös tulppa(BR9EG) oli mennyt aika huonoon kuntoon ja korvattiin se BR9ES tulpalla ja ilmanputsari vaihdettiin vakioon. Voiko tämä johtua yhtään myös tuosta väärästä tulpasta? Pienenä osasyynä voi olla kaasarin huonot säädötkin tälle vakioputsarille, kun röpöttää hieman...mutta kun sama ongelma oli pipercrossillakin...myös akku on varmaankin vähän huonossa hapessa, koska piti yksi päivä jotain suhinaakin ja tyhjeni jo kerran. Laittakaa linkkiä johonkin uuteen akkuun, porukka ostellu biltemastakin?
Mito on vuosimallia 2007. Mäntä + sylinteri yms. vaihdettu 6000km sitten entisen omistajan toimesta Molitorilla, koska kävi liian laihalla ja leikkasi.
Lisäksi jos porukka haluisi kertoa kaasarin säätöjä TT mitoon. Eli neulan paikkaa, seosruuvin kohtaa jne.
EDIT: Mitossa siis kiinni vakio eturatas, mikä lie kooltaan..