Moikka kaikille
Mä en tiiä tehareista yhtikäs mitään, eikä oo itseasias paljoakaan tietoa siitä että mitä kakspyörästen sisältä oikeen löytyy.
Joka tapauksessa vähän mä sentään oon perillä että tiedän että teharit antaa sitä tehoa lisää
Ja että jonkinsorttisten välitysten vaihto antaa myös joko lisää kiihtyvyyttä tai nopeutta.
Anyways, oon katellu jos ostais Hondan CBF piikin, mut siinähän ei niitä tehoja oo paljoa mitään ja sen takia se ei kuljekkaan ku sen 70-80km/h.
Olis kuitenkin iha jees jos sen sais kulkemaan 120km/h tai edes jonkun verran päälle 100km/h niin pääsis isommillekki teille huoletta ajamaan.
Oon lukenu viimesimmästä MP-lehdestä jotain tehariarvosteluja ja testejä mutta pahus vieköön kun oon vieläkin vähän kujalla
E-Hyväksytty sen ainakin pitäs olla, mitä muuta?
Kaikki teharit ei varmaan käy ihan kaikkiin pyöriin joten siinä se tänkin viestin ydinasia tulee esille:
MILLASTA TEHARIA SIITÄ NYT SITTEN LÄHTIS ETTIMÄÄN HONDA CBF PIIKILLE?
En kuitenkaan haluis että tehot heittäis yli 11kw koska kyttien kans en haluu joutuu huonoihin väleihin
Mut saako sitä sitte kulkemaan niinkin paljon kovempaa vaan sillä että tehot nousis siitä kaheksan pinnasta sinne yhteentoista vai pitääkö jotain muutakin tehä?
Jotenkin mulla on semmonen tyhmä tunne että siin pitäis tehä vaik mitä muutaki
Jelppiä plz, tarjoon virtuaalihampparin sille joka jeesaa