2T viritys ja tekniikka

valdo_the_noob
Pyörä:
BMW F650GS
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.11.2010 17:32
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut valdo_the_noob » 29.9.2011 14:06

kaasuun kai vastaa terävämmin ja nopeammin, itsekkin mielessä tuommoisten osto
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Stilly » 29.9.2011 18:03

Isomman kaasarin kanssa vissiin huomaa kunnolla eron.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut L_rppa » 30.9.2011 20:32

Diagnooseja arvon herrat, meneekö tuo sylinteri nyt uusiksi? :S Kyseiset jäljet eivät kyllä tunnu sormella vaikka kuinka hivelee...

http://s153.photobucket.com/albums/s231 ... mnt022.jpg
http://s153.photobucket.com/albums/s231 ... mnt003.jpg

Männässä olikin enemmän raamuja mutta se menee uusiksi kuitenkin. Tuo sylinteri vaan vituttais vallan pirusti. Nuo kuvat on kyllä aika huonoja että täytyy varmaan jollekkin tietävälle käydä näyttämässä kuitenkin
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut LaneKit » 1.10.2011 16:04

En osaa sanoa, mutta ite otin tota pahemman suoraa ajosta irti ja mietin että mitä vittua ny :lol: Ei ees huomannu, enkä ois ottanu jos kans ei ois vuotanu. Mäntä tosin oli ihan käyttökelposen näköne, seki on tuolla jossaki perällä. Ja omassaha oli tosiaan sillo mäntä vielä väärinpäi edellise omistajan toimesta :s
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Palezu » 1.10.2011 22:56

Ei tuo näytä vielä miltään, täälläpäin on 2 tuon näköistä pyttyä jokapäiväisessä kovassa ajossa koko ajan ja hyvin toimii ja myös kulkee :) en tiiä meniskö paremmin jos ois priima kunnossa pytty, sen verran hyvin ne menee silti.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Blacksmith
Pyörä:
Suzuki PV -91, Suzuki PV -86
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
2.10.2009 15:15
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Blacksmith » 2.10.2011 20:34

Onkos ton tyhjäkäyntisuuttimen idea justiinsa se kun ajat jotain 100km/h ja laitat kytkime pohjaa ettei kierrokset laske ihan minimiin eli ne jäävät hetkeksi tuohon 3k ja kun vauhti tarpeeksi laskee ne palautuvat ennalleen.
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut proppu » 2.10.2011 23:14

Tuo kyllä kertoo siitä että tyhjäkäynti suutin on liian pieni. Ihan niiden pitäs normaalisti laskeutua.
Blacksmith
Pyörä:
Suzuki PV -91, Suzuki PV -86
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
2.10.2009 15:15
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Blacksmith » 3.10.2011 10:10

Ok, se kyllä on jo 5 kokoa isompi kun suositellaan. Täytyy varmaa koittaa vaan isompaa ja isompaa, ei siitä varmaa haittaakaa olisi.
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Tontz » 3.10.2011 15:38

Mitenkäs, mitä mahtaa löytyä 2-tahterin paisarista? Oisko esim katti tai jtn muuta tötteröä, verkkoa yms? KMX:n putkesta jos joku osaisi sanoa, vai onko porukka noita ees aukonut?
husseboy
Liittynyt:
27.6.2011 16:13
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut husseboy » 7.10.2011 16:18

ei kellään mitään tietoo et kui mun hussen bensat tulee ylivuoto tuubista ulos? koho ei näyttäis ainakaan olevan jumissa.?
Blacksmith
Pyörä:
Suzuki PV -91, Suzuki PV -86
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
2.10.2009 15:15
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Blacksmith » 12.10.2011 17:39

Mikä helvetti tosa mun räsäs oikee on ko kierrokse jää ajaessa leijumaan 3000rmp:hen?!?!!? Tyhjä putki, ei RAVEA, kaasari vakio 28mm jossa 130 pääsuutin 75 tk-suutin ja neula 3 lovessa ja seosruuvia on säädelty 1½ kiekasta 4 kiekkaa ja silti leijuu?!?!? auttakaa!!
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Johani » 12.10.2011 21:27

Blacksmith kirjoitti:Mikä helvetti tosa mun räsäs oikee on ko kierrokse jää ajaessa leijumaan 3000rmp:hen?!?!!? Tyhjä putki, ei RAVEA, kaasari vakio 28mm jossa 130 pääsuutin 75 tk-suutin ja neula 3 lovessa ja seosruuvia on säädelty 1½ kiekasta 4 kiekkaa ja silti leijuu?!?!? auttakaa!!


imuvuoto
Blacksmith
Pyörä:
Suzuki PV -91, Suzuki PV -86
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
2.10.2009 15:15
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Blacksmith » 13.10.2011 22:37

http://www.youtube.com/watch?v=7GPVdMSNZC4

mikä vikana? kaasarissa 130 pääsuutin ja 80tk-suutin. Pelkkä tt-putki ei ravea
Saimonii
Pyörä:
Aprilia RS250
Liittynyt:
15.2.2011 13:02
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Saimonii » 13.10.2011 23:13

Oletko kokeillut pienempää pääsuutinta? Vaikuttais että käy rikkaalla.
läskipää2000
Liittynyt:
24.9.2009 17:21
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut läskipää2000 » 16.10.2011 19:58

Miten saa 2tahti myllystä helpoiten tehoa irti? Eli mikä on helppo tapa lisätä esim. puristuksia? Kun puristuksia nostaa voiko tulla liikaa ja mitä tulee muuttaa tai huomioida kun nostaa puristuksia?