Cagiva Mito viritys/tekniikka

*samse*
Pyörä:
Xps, Raptor
Liittynyt:
22.7.2005 17:47

ViestiKirjoittanut *samse* » 29.7.2009 22:09

Kertokaas joku mito/raptor -07 vakio rattaiden koot?
M: "mototin komein ruoska" http://www.motot.net/galleria/28613
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 30.7.2009 0:15

14-43 ainakin mitossa.
Kaizure
Pyörä:
Mito -03
Liittynyt:
16.8.2008 22:28

ViestiKirjoittanut Kaizure » 30.7.2009 3:11

Miksi Cagivoissa on yleensä siinä 5000-6000rpm semmoinen "tehokuoppa". Onko korjattavissa? Jos on niin samalla tavalla kuten aprilioissa oleva cdi-boksin hyppylangan poisto yms.
Import
Liittynyt:
29.8.2006 17:25

ViestiKirjoittanut Import » 30.7.2009 7:48

Koneen luonteeseen kuuluu tuo ja on kuulunut jo ajalla ennen mitään päästörajoituksia. Eli ei ainakaan pitäisi olla mitään hyppylankoja.
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 30.7.2009 13:38

Tuo on korjattavissa boost bottlella.
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 30.7.2009 14:11

Oikeat kaasarin säädöt pienentävät sitä kuoppaa huomattavasti.
_XXX_
Pyörä:
Derbi senda racer 03
Liittynyt:
10.7.2008 12:19

ViestiKirjoittanut _XXX_ » 2.8.2009 12:15

Miten -09 mito eroaa vanhemmista?
_marko_
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
27.9.2008 12:21

ViestiKirjoittanut _marko_ » 2.8.2009 14:13

tt:ksi laitettaessa kaasariin tarvitsee saman tapaisen tt-setin kuin husseen,sähköinen öljypumppu ja ennen kaikkea ulkonäöltään
maakela
Liittynyt:
21.7.2009 14:16
Hei

ViestiKirjoittanut maakela » 3.8.2009 17:03

Voisiko joku tietäjistä kertoa miksi mitoni syö tulppia n.200 km välein. Pyörä on TT ja tulppana käytän BR9EG??
Kiitos vastauksista
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 3.8.2009 17:10

Tarkista kaasarin säädöt, öljypumpun säätö ja sytytysennakko. Luulis olevan joku noista.
Jonizzo
Liittynyt:
4.8.2009 12:34

ViestiKirjoittanut Jonizzo » 4.8.2009 12:46

Voisiko joku kertoa, että mitä eroa jollymoton std ja sp? Jos jompikumpi putki oisi, pitäisikö siihen laittaa muuta kuin isommat suuttimet ja säätää kaasaria jotenkin?
Migsutin
Liittynyt:
26.5.2008 13:22

ViestiKirjoittanut Migsutin » 4.8.2009 13:31

Jonizzo kirjoitti:Voisiko joku kertoa, että mitä eroa jollymoton std ja sp? Jos jompikumpi putki oisi, pitäisikö siihen laittaa muuta kuin isommat suuttimet ja säätää kaasaria jotenkin?

Sp putki on Sp sylintereille. Laita suosiolla std jos et oo virittämässä muuten pyörääs.
M: Malossi 180cc (käyttämätön), käy Yzäriin ja muihin joissa on sama kone. Hp. 500€. YV:llä viestiä jos kiinnostaa.
Jonizzo
Liittynyt:
4.8.2009 12:34

ViestiKirjoittanut Jonizzo » 4.8.2009 14:05

Kumman minun kannattaisi ostaa, kun minulla on vuoden 2007 mito. Nyt aluksi olisi pelkästään tarkoitus ostaa pelkkä putki ja ehkä myöhemmin isompi kaasari? Kumpi ois parempi se std vai sp??
Onko niillä teho eroja jos ois pelkästään putki vireinä?
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 4.8.2009 15:29

Jonizzo kirjoitti:Kumman minun kannattaisi ostaa, kun minulla on vuoden 2007 mito. Nyt aluksi olisi pelkästään tarkoitus ostaa pelkkä putki ja ehkä myöhemmin isompi kaasari? Kumpi ois parempi se std vai sp??
Onko niillä teho eroja jos ois pelkästään putki vireinä?



Osta se STD. Tuosta SP:stä todennäköisesti saat vain huonommin tehoa. Noilla osillakaan ei sen putken hyödyt tule esille.
Rikuuu
Pyörä:
Husqvarna 125 SM -08
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
16.7.2008 10:21
SP 525

ViestiKirjoittanut Rikuuu » 26.8.2009 0:08

Morjes pistin mun husesn vaihtoo, ja tilalle hommasin SP 525 09. Mietin vain, että mitä mä toho teen et tosta sais yhtä pirteen ku wr:ä oli / pirteemmän vai onko vain haaveita..

Tottakai teharia saa yms.. jollymotoa kattelin, mutta epäselvää onse, että mistä mä semmosen tilaan kellään linkkiä? PALJON TOSTA SAA POLLEJA IRTIN RHAIMMILLAAN ku laittaa normaalia permmat virit tehari, kaasari, isompaa imukaulaa jne.. ?