Itel 170 pääsuutin ja tuntuu käyvän vielä helvetin rikkaalla. Neulan sokan asennosta en tiedä mutta varmaan alimmalla tai 2. alimmalla. Uskaltaakohan pääsuutinta pienentää 165:seen?
Suomenpaskin kirjoitti:Jupemuß kirjoitti:Mikähän mahtaa olla hussessa 'vikana' kun ei meinaa lähteä sammuttamisen jälkeen oikein käyntiin, siis jos ei ekalla hörähdyksellä saa pyörimään niin täytyy työntää käyntiin
Varmaan hukkuu bensaan, eli rikkaalla seos.
bevekki kirjoitti:Kokeileppas uutta tulppaa ja tai isompaa suutinta, jos kesällä toimi ja nyt ei niin isompi suutin.
Neula tai ilmaruuvvi EI vaikuta täyskaasulle.
Suomenpaskin kirjoitti:mirk_ kirjoitti:Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä.... en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Säätämällä sitä.
Percell kirjoitti:Mikähän hussessa vikana kun vapaalla kierrättessä ei ota huippukierroksia vaan rötää saatanasti ja savua tulee jumalattomasti putkesta. Kierrokset jää myös joskus leijumaan mutta tasaantuu kun antaa vähän kaasua. Myös ajaminen kyseisellä pyörällä on yhtä helvettiä kun röpöttää saatanan ärsyttävästi ennen tehopiikkiä. Joudun oikeastaan ajamaan ylisuurella vaihteekka ettei röpöttäisi niin pahasti.
Aluksi oli 175 pääsuutin, siirryin -> 170, eron huomasin että ei ollut niin nuhainen. Pyörä myös röpöttää takaasulla ajaessa mutta piikit ottaa ihan hyvin paitsi 1. vaihteella se on vähän huono ja tosi tukkoinen. Eikä edes VITTU keuli kaasusta.
170 --> 165 suutin ja en huomannut mitään eroa, jopa tukkoisempi oli ja savutus vain väheni. Olisikohan kaasari-tukos tässä kyseessä? Tulppa ei ollut kovin nokinen mutta jokseenkin musta/tumma se oli. Neulan sokkaa ei ole kokeiltu vielä mutta luulen että se on alimassa tai aika alhaalla ainakin.