L_rppa kirjoitti:Onks multa kytkinlevyt vaihtopisteessä, kun ei meinaa säätövarat enää riittää saamaan kytkintä sopivaan säätöön? Kahvaa painaessa tyhjää liikettä jää turhan paljon, kytkin tosin toimii ihan normaalisti. Vaijeri on niin uusi, ettei voi olla venynyt.
Zuikkamies kirjoitti:Puhut nyt magneetonpuolen vetarin laakerista? itekkin uusin kaikki noi laakerit mutta tilasin maahantuojalta, sieltä saa kaikki koneen sisukalut 1-2viikossa : )
Rajis- kirjoitti:Ja mp-racingiltä saa halvemmalla, koska ainakin kampuran laakerit olis maksanu laakerikaupasta 60e zibale Käyttää husse jotain vähän halvempaa laatua
MiniMies kirjoitti:Mitä nuo merkinnät tuon laakerin koon jälkeen meinaa? Näiden kampiakselin laakereiden numero on 6305 TN9/C4, niin mitä eroa on esim. C3?
Zuikkamies kirjoitti:Samoja kokojakin jopa saattaa saada mutta väljyys luokassa ei Välttämättä oikeenlaisia runkolaakereita muualta kun maahantuojalta (moottorin laakereihin tarvii olla enempi välystä laakereissa kun esim. pyöränlaakereissa) Ei se tarkota aina sitä että ne ois halvempaa laatua jos ne maksaa jossain enemmän? Itellä ainakin on ihan made in japan nuo runkolaakerit jotka tilasin maahantuojalta Rajis puhuu muutenkin mitä sattuu...