Yamaha TZR viritys/tekniikka

jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 28.7.2009 22:37

samppa91 kirjoitti:voitko laittaa juutubeen videota tosta viasta??

Joo koitan laittaa tän viikon aikana vielä..
Shalkkuu
Liittynyt:
21.4.2006 8:41
Voi voi...

ViestiKirjoittanut Shalkkuu » 29.7.2009 15:05

Eipä pääse enää itse TZR:n kanssa tappelemaan, kun tuli maanantaina ajettua se 80km/h peuraa päin :itku:

Oli nopeaa toimintaa ku tänään tultiin rekalla hakemaan pyörää jo pois
tesoma87
Pyörä:
YAMAHA TZR 125
Paikkakunta:
TAMPERE
Liittynyt:
8.6.2009 23:33

ViestiKirjoittanut tesoma87 » 29.7.2009 15:20

Shalkkuu kirjoitti:Eipä pääse enää itse TZR:n kanssa tappelemaan, kun tuli maanantaina ajettua se 80km/h peuraa päin :itku:

Oli nopeaa toimintaa ku tänään tultiin rekalla hakemaan pyörää jo pois


sattuko pahastikkin??
iikkasd
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.9.2008 13:58

ViestiKirjoittanut iikkasd » 29.7.2009 17:33

mul on tallissa leiponut TZR 2RH pytyllä. pytty lopussa, onko pakko saada toinen 2RH-pytty tilalle? vai meneekö uudemmat?
FOxx
Liittynyt:
2.6.2007 12:54

ViestiKirjoittanut FOxx » 30.7.2009 13:32

Onko tuossa käynnistyspolkimen puoleisessa kopassa minkäänlaista jippoa miten sen saisi asettumaan? Kun koppa saatu kiinni ja käynnistyspolkimen palautusjousi paikoilleen niin kerran käyttää poljinta alhaalla ja antaa nousta ylös niin käynnistyspolkimenakselin ratas ja moottorissa oleva ratas eivät enää sovi yhteen? Jelppiä jelppiä jotta pääsis vielä ajeleen ja myymään pois.
WaDe-
Pyörä:
TeZaRi, piikki-KäXä sun muita
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
22.11.2007 16:44

ViestiKirjoittanut WaDe- » 3.8.2009 18:18

eikös 250cc tzr:n sylinteri käy tähän piikkiseen. muistaakseni olivat identtisiä , ainakin männät ovat sopivia toisiisnsa? :s
tsekkaa tetsari galleriasta-
Mpmonsteri
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
20.7.2007 19:42

ViestiKirjoittanut Mpmonsteri » 3.8.2009 19:35

WalDemar kirjoitti:eikös 250cc tzr:n sylinteri käy tähän piikkiseen. muistaakseni olivat identtisiä , ainakin männät ovat sopivia toisiisnsa? :s

Ei varmaan kaikkien 250 tzr:rien sylinterit käy, koska siitä on niin monta mallia perusmallin lisäksi esim. jossa on sylinterit "väärin päin" eli kaasarit menosuuntaan ja sitten V2 mallia, eikö ne ole erilailla muotoiltu?
TZR 250 myynnissä, katso ilmoitukset!
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 4.8.2009 11:50

Mistäs löytää imukurkkuja+se tiiviste siihen?Voipi olla et se vuotaa jostai sielt...
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 4.8.2009 13:30

jerbona kirjoitti:Mistäs löytää imukurkkuja+se tiiviste siihen?Voipi olla et se vuotaa jostai sielt...

Multa löytyy imukauloja ja läppiä vaikka kuin paljon. Ylimääräsiä uusia tiivisteitäkin saattanu jäädä.. Laitetaanko postiin? vastaa yv.
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 7.8.2009 18:24

Laitoin dt:n 5 jousisen ja 7 levysen kytkimen tetsariin. Alko muuten pitämään. Ja oli bolt on 8)
Agua
Pyörä:
Pv, S1, Tzr
Paikkakunta:
Ristijärvi
Liittynyt:
2.8.2008 23:22

ViestiKirjoittanut Agua » 7.8.2009 22:40

Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.
Tzr projekti : viewtopic.php?f=93&t=76365
PV 125cc projekti : viewtopic.php?f=72&t=77231
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 7.8.2009 23:52

Agua kirjoitti:Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.


pelkälle täysteholle suositellaan 180, käyttäsin 200 tai yli piperin kans.
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 8.8.2009 10:30

Johani kirjoitti:
Agua kirjoitti:Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.


pelkälle täysteholle suositellaan 180, käyttäsin 200 tai yli piperin kans.

Joo itellä piperi ja muokattu kansi ja suuttimena 220 ja seki on vähän liian pieni..
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 8.8.2009 23:44

Samppaki siel Allrightin miitis? ;)
ps.Näin sut vauhtisuoral, ite olin mustal fighteril 8)
samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 9.8.2009 3:07

jerbona kirjoitti:Samppaki siel Allrightin miitis? ;)
ps.Näin sut vauhtisuoral, ite olin mustal fighteril 8)

Siellä oltiin :) vasta kotiuduin. Ei kyllä jääny ainakaan mieleen mitään mustaa tzr faitteria :D Tuuppa ens miitissä kiskasee hihasta niin jutellaan mukavia :D:D