Yamaha DT viritys/tekniikka

vesbeli
Pyörä:
Honda F4i, Suzuki Rm125 ja Monkey
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
5.2.2012 16:37
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut vesbeli » 2.3.2013 14:55

onkos r mallin dt kansi samanlainen ku uudenmallisessa koneessa?
Stunttausta
http://www.youtube.com/watch?v=_XbzsnLE_74
http://www.youtube.com/watch?v=F7moslBXRTo
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut pelle000 » 2.3.2013 15:03

vesbeli kirjoitti:onkos r mallin dt kansi samanlainen ku uudenmallisessa koneessa?

Joo.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 2.3.2013 16:26

Eikös nuo R ja RE mallit ole täysin samanlaiset, lukuunottamatta muoveja, tankkia, satulaa, mittaristoa ja koneen sähköstarttitsydeemiä..?
¤SuZuKi¤
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99
Liittynyt:
26.2.2011 19:40
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 2.3.2013 18:19

Kaverilla on 03 dt ja itsellä oli 04, niin kyllä niissä oli sisältä ihan erinäkönen kansi. Ulkosesti toisessa tais lukee Y-1 ja toisessa Y-2, en varmaksi muista.
jud33
Pyörä:
Yamaha Dt125x
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
30.6.2010 16:05
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jud33 » 3.3.2013 0:22

tarviiko tuorevoitelulle tehdä jotain jos vaihtaa 32mm kaasarin? kyseessä dt125x
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 3.3.2013 1:15

Jos uudessa imukaulassa ei ole tuorevoitelulle nippaa niin siihen pitää tehä sellanen tai poistaa tuorevoitelu käytöstä.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
jud33
Pyörä:
Yamaha Dt125x
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
30.6.2010 16:05
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jud33 » 3.3.2013 2:32

olen katellut mikuni tm 32 kaasutinta dt:see vai olisiko joku muu kaasutin parempi? :s
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 3.3.2013 11:56

http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... 19978.html

Minkäslainen putki tuo on detsiin? Aika halpakin näkyy olevan..
Minkälainen ajettava ja onko suurikin ero kurittomaan vakioputkeen?
¤SuZuKi¤
piilorasva2
Pyörä:
Yamaha DT125R , Rexfelgen smotot || Polini xp4
Paikkakunta:
Ketsola Hoodz || Kotka
Liittynyt:
23.1.2012 19:58
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut piilorasva2 » 4.3.2013 0:05

Ostetaan kiertokanki vikainen kampi-akseli ,jonka saa kietarin vaihdolla pelaamaan !!
Aviiton
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme -04, Yamaha DT 125 RE -06
Liittynyt:
3.11.2011 1:48
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Aviiton » 5.3.2013 14:28

Jälleen kerran stressattaa/huolehdittavaa/ongelmia männän suhteen.. Väljä oli kuin mikä ja sylkkä piti viedä mopariin. Parin muun osan mukana se kummiski sitte lähti jonnekkin toiseen huoltopaikkaan, jossa sitten se hoonautettiin.. Mites siis tulen hoitamaan männänoston? Peukku perseessä ja toinen keskellä kämmentä niin apuja! Kiitos :D
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 5.3.2013 15:09

Selvität mihin kokoon hoonattu ja sitten siihen ostat 0,06-0,07mm välyksellä olevan männän.
Detsimies
Liittynyt:
7.3.2013 14:54
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Detsimies » 7.3.2013 15:00

mikä on vikana kun dt:ni ei lähde käyntiin muutako bensaa kaasariin syöttämällä ja ei käy silloinkaan kuin tyhjäkäynnillä ja vain muutamia sekunteja. onko suutin väärä vai mikä voisi olla vikana ku bensaa ei tahdo saada.kaasarina toimii dellorton 32 mm .
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 7.3.2013 15:09

Kaasari varmaan tukossa, ala järestään käymään sitä läpi, eli suuttimet, neulaventtiili, koho, kaasarin kanavat jne.
MlETTINEN
Liittynyt:
7.11.2012 22:57
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut MlETTINEN » 7.3.2013 15:27

Tietääkö kukaan Lahden lähialueelta koneistamoja, joissa vois ton sylinterin mittauttaa, ehkä porata ja hoonatakkin? Millainen hintahaarukka edellämainituilla toimenpiteillä yleensä on?

Ja jos sais jotain osviittaa tohon pääsuuttimen ostoon, minkä kokonen pitäs olla jos suunitelmissa on tehoputki, johtokikka, ja hieman vakiota pienemmän välitykset (jos niillä on edes jotain merkitystä).
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 7.3.2013 15:48

Siitä pääsuuttimen koosta on jauhettu paskaa varmaan joka ikisellä sivulla... Jos ei oma järki riitä kaasarin säätämiseen ja sen perusperiaatteisiin (kumma kyllä siitäkin on jupistu kerran viikossa ja ohjeet säätämiseen löytyy tietopankista) , on viisainta kiikuttaa se mopo liikkeeseen. Jätkä asuu sielä poron kuseman päässä hesasta ja ruikutat jotain koneistamoa siitä läheltä, moposporttiinkaan ei sieltä ole pitkästi. Mee nyt ittees ihan oikeasti ja tsemppaa vähän, seittemänvuotias serkkupoikakin on oma-aloitteisempi...