Ei pitäisi.Archi kirjoitti:Pitääkö ton laipan näkyä pakoaukosta kun se vaijeri on vedetty ihan solenoidin sisään? Mulla se laippa ei mene ihan yläasentoon vaikka vaijeri on vedetty solenoidin sisään.
Ei pitäisi.Archi kirjoitti:Pitääkö ton laipan näkyä pakoaukosta kun se vaijeri on vedetty ihan solenoidin sisään? Mulla se laippa ei mene ihan yläasentoon vaikka vaijeri on vedetty solenoidin sisään.
No perskeles, pitääpäs tsiikailla että mitenkä nää systeemit pelaa.|uusos kirjoitti:Ei pitäisi.Archi kirjoitti:Pitääkö ton laipan näkyä pakoaukosta kun se vaijeri on vedetty ihan solenoidin sisään? Mulla se laippa ei mene ihan yläasentoon vaikka vaijeri on vedetty solenoidin sisään.
http://www.motot.net/wiki/Aprilia_RS_125_RAVEn_asennus#S.C3.A4.C3.A4t.C3.B6Archi kirjoitti:Kelllään tietoa?Archi kirjoitti:Kun työnnän se vaijerin sinne solenoidin sisään niin laipasta näkyy silti semmonen puoli senttiä vielä siinä pakoaukossa, miten tota nyt sitten säädetään että nousis korkeemmalle?
Oon kyl lukenu ton aika monta kertaa. Eikös sen laipan pitäisi olla ihan yläasennossa kun tästä kuvasta toi 3. osa työnnetään tonne solenoidin sisään? Mulla näkyy siltikin sitä laippaa sieltä semmonen puol senttiä.
Sitten säädät sitä sen verran mitä tarve vaatii.Archi kirjoitti:Oon kyl lukenu ton aika monta kertaa. Eikös sen laipan pitäisi olla ihan yläasennossa kun tästä kuvasta toi 3. osa työnnetään tonne solenoidin sisään? Mulla näkyy siltikin sitä laippaa sieltä semmonen puol senttiä.
Mutta eikös sen laipan pitäisi olla ihan siellä yläasennossa silloin kuin tuosta kuvasta toi 3. osa on työnnetty tuonne solenoidin sisään?trilog kirjoitti:Sitten säädät sitä sen verran mitä tarve vaatii.Archi kirjoitti:Oon kyl lukenu ton aika monta kertaa. Eikös sen laipan pitäisi olla ihan yläasennossa kun tästä kuvasta toi 3. osa työnnetään tonne solenoidin sisään? Mulla näkyy siltikin sitä laippaa sieltä semmonen puol senttiä.
Kyllä.Archi kirjoitti:Mutta eikös sen laipan pitäisi olla ihan siellä yläasennossa silloin kuin tuosta kuvasta toi 3. osa on työnnetty tuonne solenoidin sisään?
Mulla näkyy toi laippa justiin sen joku 0,3-0,5 cm siitä pakoaukon reunasta vaikka vedän ton vaijerin tonne solenoidin sisään. Mistäs tämä johtuu?trilog kirjoitti:Kyllä.Archi kirjoitti:Mutta eikös sen laipan pitäisi olla ihan siellä yläasennossa silloin kuin tuosta kuvasta toi 3. osa on työnnetty tuonne solenoidin sisään?
Siitä, että se ei ole asianmukaisissa säädöissä.Archi kirjoitti:Mulla näkyy toi laippa justiin sen joku 0,3-0,5 cm siitä pakoaukon reunasta vaikka vedän ton vaijerin tonne solenoidin sisään. Mistäs tämä johtuu?trilog kirjoitti:Kyllä.Archi kirjoitti:Mutta eikös sen laipan pitäisi olla ihan siellä yläasennossa silloin kuin tuosta kuvasta toi 3. osa on työnnetty tuonne solenoidin sisään?
Jep. Tarvittaessa säädät lisää niin, että kun laippa on yläasennossa niin pakoaukko on täysin tasainen ja ala-asennossa laippa on sitä rinkulaa vasten.Archi kirjoitti:Jaa no perkele, pitää huomenna kattoo asiaa. Oon vähä pihalla tän raven kaa kun ekaa kertaa sitä rassailen. Teenkö mää nyt vaan ton tietopankin ohjeiden mukaisesti säädön? Vai pitääkö kikkailla enemmänkin?trilog kirjoitti:Siitä, että se ei ole asianmukaisissa säädöissä.
No niin, nyt sain ton säätöihin. Nuo ohjeet vähän hämäs tai sitten evotan vaan niiden tulkitsemisessa. Joo mutta kiitokset neuvoista .trilog kirjoitti:Jep. Tarvittaessa säädät lisää niin, että kun laippa on yläasennossa niin pakoaukko on täysin tasainen ja ala-asennossa laippa on sitä rinkulaa vasten.