2T viritys ja tekniikka

IIPPA22
Pyörä:
Honda crm
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
5.9.2010 15:33
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut IIPPA22 » 21.2.2012 18:44

Itellä toi 34 vhsb toimii ihan hyvin sen pelkän emulsio suuttimen kanssa. Eikä ne pienet naarmut menoa haittaa :D
tunman
Pyörä:
Yamaha Tzr 125, Talvimopo Tunturi hopper...
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.10.2008 21:53
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut tunman » 8.3.2012 0:33

Olis rakenteilla dynosysteemi tetzarille, vääntö otetaan suoraan kampurasta... Kysymys kuuluukin osaisko kukaan heittää mitään arviota rullan painolle? :roll:
Talviprojektina Yamaha Tzr vm.92. Galleriasta voipi edistystä seurailla ----> Klik!
Rigellion
Pyörä:
Yamaha Dt 125r, Dt 50x, Solifer SM80
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
5.10.2008 12:23
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Rigellion » 9.3.2012 15:38

Uskaltaako Nicasil pinnoitteisesta sylinteristä ottaa 2mm siivun pois sylinterin päältä? Itsellä olis mahdollista jyrsiä, mutta meneeköhän pinnoite vituiksi?
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 10.3.2012 1:53

tais olla nsr tai apikka tai joku 2t kyykky piikkiproju mitä seurailin ja siinä oltiin jyrsitty tavaraa pois ja ei älyttömän huonoonkuntoon menny, mutta sorviin viet niin ei tartte pelätä mitä käy :P
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut proppu » 10.3.2012 12:33

Jos haluu ottaa varmanpäälle niin myynnissä näkyy välillä noita leiponeita pyttyjä parilla kympillä, niin kokeilee ensin siihen miten se käyttäytyy/eri tekniikoita.
sako 338
Pyörä:
yamaha dt 125 r ja aprilia rs 125
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
8.5.2010 18:21
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut sako 338 » 10.3.2012 12:58

Kyllä siitä sylinterin päältä voi aika huolettomasti ottaa pois tavaraa voihan siitä pinnoitetta irtoilla, mutta se on niin vähä sieltä yläpäästä ettei m-renkaat kosketa eli ei mitään vaikutusta.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 10.3.2012 15:28

Joo mä madallutin sylkkää, vähän halkeili pinnoite mut ei niin pahasti et osuis männänrenkaat yhtään. Eli ei hätiä. Pitäisi olla ainakaan.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
wiizel
Pyörä:
Aprilia mx 125, suzuki pv, piaggio nrg
Paikkakunta:
loimaa
Liittynyt:
8.10.2006 11:55
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut wiizel » 11.3.2012 2:00

Minkäs kokoista tyhjäkäyntisuutinta kannattais kokeilla täystehoseen aprilia mx 125?
Ja mistäs niitä vois tilailla?
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 11.3.2012 17:58

wiizel kirjoitti:Minkäs kokoista tyhjäkäyntisuutinta kannattais kokeilla täystehoseen aprilia mx 125?
Ja mistäs niitä vois tilailla?


Npm ;) mitäköhän ois koko. riippuu mikä sulla nyt on :D
wiizel
Pyörä:
Aprilia mx 125, suzuki pv, piaggio nrg
Paikkakunta:
loimaa
Liittynyt:
8.10.2006 11:55
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut wiizel » 12.3.2012 9:40

vakio tk suutin. Oliskos tuo suositeltu 70 hyvä? vaiko suosiolla isompaa? entä mistäs niitä sais tilattua & tarviiko muuta osaa kaasariin vaihtaa kuin pää ja tk suutin?
Pikkutuutti
Pyörä:
Cagiva Mito evo2
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
6.12.2010 18:50
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Pikkutuutti » 15.3.2012 23:39

Siinä 2 -tahti kuskeille!! ;) https://www.facebook.com/pages/2-tahti- ... ef=tn_tnmn
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 21.3.2012 15:31

Tietääkös kukaan paljon aalraitin hemmopäivillä penkitys kustantaa? :)
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut välzy » 23.3.2012 14:23

Ilmaista se on :)
tunnturisti
Pyörä:
honda monkey ja honda nsr
Paikkakunta:
mäntyharju
Liittynyt:
16.11.2009 17:23
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut tunnturisti » 24.3.2012 23:09

oisko mitään hyvää vinkkiä miten sais pa-tankin puhdistettua?
tunturit on kovia vehkeitä! :)
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut -Zone- » 24.3.2012 23:25

tunnturisti kirjoitti:oisko mitään hyvää vinkkiä miten sais pa-tankin puhdistettua?

Tuli vissiin vähän väärään paikkaan kysymys..

Olisi hyvä vähän tietää, mitä tällä tarkoitetaan, mutta oletan että peltitankki on sisältä ruosteessa. Siihen auttaa sitruunahappo. Apteekistakin saa 100g pusseissa. 10% sitruunahappoa veteen ja litku tankkiin ja annetaan olla pari päivää jonka jälkeen tyhjennetään ja käsittely uusitaan jos ei vielä lähtenyt kaikki ruosteet. Vaivatonta hommaa, kun ei tarvitse kuin odottaa. Saman nesteen voi käyttää uudestaan, kun siivilöi sen ensin kahvin suodatinpaperilla puhtaaksi ruostemujusta. Sitruunahappo ei vahingoita kumia tai muoveja, joten letkut yms voi jättää tankkiin kiinni. Ainoastaan ruosteen se irrottaa. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30626 (kannattaa lukea kaikki postaukset tuolta)
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein