Cagiva Mito viritys/tekniikka

jaasu
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 -99
Paikkakunta:
Milloin missäkin
Liittynyt:
18.5.2006 14:40

ViestiKirjoittanut jaasu » 21.11.2009 19:37

hokkky kirjoitti:
jaasu kirjoitti:Minkä kokonen cagivan kaasari on vakiona? kaverilla on mito ja väittää sen olevan 34 mutta minusta ei siltä näytä..


mito evo1 35mm mikuni,mito evo2 28mm dellorto.


minäkun en näistä mitoista tiiä/älyä eikä nii kiinnosta,nii millä vuosimallilla on evo1 ja milä evo2? vai onko niil merkitysä?
http://www.youtube.com/user/jaasuu

ei voi mitään, KUULEMIIN
hokkky
Pyörä:
cagiva mito -09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
30.12.2008 2:25

ViestiKirjoittanut hokkky » 21.11.2009 19:52

jaasu kirjoitti:
hokkky kirjoitti:
jaasu kirjoitti:Minkä kokonen cagivan kaasari on vakiona? kaverilla on mito ja väittää sen olevan 34 mutta minusta ei siltä näytä..


mito evo1 35mm mikuni,mito evo2 28mm dellorto.


minäkun en näistä mitoista tiiä/älyä eikä nii kiinnosta,nii millä vuosimallilla on evo1 ja milä evo2? vai onko niil merkitysä?


evo1 94-99,evo2 00->.eikös nämä uudetkin sp525 lasketa evo2:siks?
Viimeksi muokannut hokkky päivämäärä 21.11.2009 20:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 21.11.2009 20:18

Evo1 on 94-98, evo2 99-07. Vuonna -99 tehtiin kyllä muutamia malleja evo1 tekniikalla, mutta evo2 ulkonäöllä.
mankikasse
Pyörä:
Honda Monkey -96
Liittynyt:
18.7.2008 14:34

ViestiKirjoittanut mankikasse » 24.11.2009 18:28

Kysytäänpäs täälläkin; Mitä tarvii laittaa 09 mitoon täystehoisuuteen? Ja paljonkohan maksaa?
E: Kiitos sulle!!(:
Viimeksi muokannut mankikasse päivämäärä 24.11.2009 19:42, muokattu yhteensä 1 kerran
hokkky
Pyörä:
cagiva mito -09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
30.12.2008 2:25

ViestiKirjoittanut hokkky » 24.11.2009 18:46

mankikasse kirjoitti:Kysytäänpäs täälläkin; Mitä tarvii laittaa 09 mitoon täystehoisuuteen? Ja paljonkohan maksaa?


maahantuojalta kaasariin tt-setti n.60e siinä neula,seosputki ja suuttimet..putkessa 2katalysaattoria eli hitsaus tai tt-putki.eli 60e + 200-500e jos teharin haluaa..

e:vastaankin sulle jo toista kertaa tästä ;)
Squbbe
Pyörä:
Tunturi Sport '73 & RD 125 '81
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
4.10.2009 10:31

ViestiKirjoittanut Squbbe » 25.11.2009 16:03

Tuossa on nyt yhtä mitoa katseltu alustavasti, ja isäni ei halua että jään kiinni TT-kamppeella (sakot ym. menot), joten, onko kellään kokemusta kierrosten/konkkarajoittimen asennuksesta mitoon. Eli vaikkapa rajoittaisi kiekat 7k-8k rpm, ja saisi napista päälle/pois. Olisi halpa ja kätevä tapa, jos sattuisi joskus poliisi paikalle tulemaan ja tutkimaan sitä.

Mitä kaikkea osia tähän operaatioon tarvittaisiin?
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 25.11.2009 17:29

Squbbe kirjoitti:Tuossa on nyt yhtä mitoa katseltu alustavasti, ja isäni ei halua että jään kiinni TT-kamppeella (sakot ym. menot), joten, onko kellään kokemusta kierrosten/konkkarajoittimen asennuksesta mitoon. Eli vaikkapa rajoittaisi kiekat 7k-8k rpm, ja saisi napista päälle/pois. Olisi halpa ja kätevä tapa, jos sattuisi joskus poliisi paikalle tulemaan ja tutkimaan sitä.

Mitä kaikkea osia tähän operaatioon tarvittaisiin?


Kuri vaan pois putkesta. Ei ne ala tutkimaan sitä sen enempää ellet keuli sillä 24/7 ja aja 4 markkaa lasissa kylän läpi :D
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
Squbbe
Pyörä:
Tunturi Sport '73 & RD 125 '81
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
4.10.2009 10:31

ViestiKirjoittanut Squbbe » 25.11.2009 18:32

Joo, ongelmana on tosiaan vaan se että isä ei millään usko että kun ajelee sievästi niin ei ne mitään ala tutkimaan... väittää vaan että kortti siirtyy ja sakot ja kilvet pois jne. Sattuu olemaan nyt isä sitä mallia.

Eli onko jollakin jotain neuvoja tuohon rajoituksen tekemiseen?
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 25.11.2009 23:39

Teippaat sinne tankin alle vaan vanhan puhelimes, ja sanot faijjalles et nyt rajottaa. ;)
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 26.11.2009 17:39

Squbbe kirjoitti:Eli onko jollakin jotain neuvoja tuohon rajoituksen tekemiseen?

On. a) Osta nelari b) Sovella Bawin ohjetta c) Haistata isukilles paskat ja aja täystuholla

Vakavasti puhuen, ei taida kenelläkään olla. En minä ainakaan oo ikinä kuullut että kukaan olis mitoon tai muuhunkaan piikkiin rajoitinta laittanut.
*samse*
Pyörä:
Xps, Raptor
Liittynyt:
22.7.2005 17:47

ViestiKirjoittanut *samse* » 26.11.2009 18:48

Saisko sillai et laittais vaa cts eteen kytkimen siten, että katkaisijaa painattaessa jättäisi giljotiinin ala kohtaan "rajoittamaan"? siis katkaisisi virran vaikkapa servolta?
M: "mototin komein ruoska" http://www.motot.net/galleria/28613
Mokuli
Pyörä:
DT 125R 200cc köyhän miehen kisaenska
Paikkakunta:
Teuva
Liittynyt:
22.5.2007 15:34

ViestiKirjoittanut Mokuli » 26.11.2009 21:15

Miksipäs ei, sähkökaaviosta vaan etsimään servon virtapiuhaa ja siihen katkasija. Tyhjäkäynnillä kun katkasee virrat niin jääpi giljotiini alas kun kierrokset nousee.
Aaltonen_
Pyörä:
Cagiva Mito -07 oro
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
12.3.2008 18:57

ViestiKirjoittanut Aaltonen_ » 26.11.2009 21:32

Riittääköhän se pelkkä giljotiinin alas lukitseminen rajoittamaan tehot siihen <11kw
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 27.11.2009 13:30

Ite en kyl lähtis rajottamaan mitoa millään tavalla,itellä jolly ja 34mm kassu ja hyvin pelittää,mut sanokaapa että minkä valmistajan mahtaa olla tämä mun kaasari?

Kuva

Jotenki vaikuttas kiinan kopiolta kun ei lue valmistajaa ym. 5mm kierteen suuttimet tuohon ainaski menee. :roll:
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Andhu
Pyörä:
Dt 125
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
28.2.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Andhu » 27.11.2009 16:49

Joltain mikunin kaasarilta vaikuttais?