Cagiva Mito viritys/tekniikka

Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 27.11.2009 19:45

Aaltonen_ kirjoitti:Riittääköhän se pelkkä giljotiinin alas lukitseminen rajoittamaan tehot siihen <11kw

Laita katkaisija siihen johtoon joka tulee CDIiltä CTS tietokoneelle, mutta älä maadoita sitä signaalia tai maadoitat samalla sytytyspulssin. CTS tekee silloin tarkistuskierroksen laitettaessa virrat päälle, mutta ei aukea ajossa. Tehoja on silti ilman CTS:ää hieman yli 11kw.

Jos laitat lisäksi isommista pyöristä kaasukahvan kokonaan kääntämistä estävän viritelmän saat tehot pudotettua alle 11kw.
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 28.11.2009 0:18

Andhu kirjoitti:Joltain mikunin kaasarilta vaikuttais?
Suottaapi olla joku mikunin kopio... :roll:
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 28.2.2010 18:31

Onkos toissa Freccioissa, eli vanhemmis cagivois saman verran tehoo ku mito EVO1:sissä ? 7 vaihe, 35 kassu ja sillee ? Niinkun http://www.nettimoto.com/cagiva/freccia/889756 täs.. Aattelin jos kesäks vähä fighteri projua :P
jakari92
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Juankoski/Kuopio
Liittynyt:
20.2.2007 23:08

ViestiKirjoittanut jakari92 » 1.3.2010 23:28

Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...
Life without racing is no life at all!
TDN
Pyörä:
Honda NSR 125 (SP-racing) -99
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
8.6.2007 21:34

ViestiKirjoittanut TDN » 2.3.2010 2:25

jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...


Mito 1 ja 2 malleissa on vakiona 60433, joka on lussumpi, kuin evo2:ssa ja sp525:ssa vakiona oleva A0401.
Myydään "SP-racing" näsäri: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 5/id24104/
jakari92
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Juankoski/Kuopio
Liittynyt:
20.2.2007 23:08

ViestiKirjoittanut jakari92 » 2.3.2010 22:18

TDN kirjoitti:
jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...


Mito 1 ja 2 malleissa on vakiona 60433, joka on lussumpi, kuin evo2:ssa ja sp525:ssa vakiona oleva A0401.
Tottahan tuo, siks piti itekken jatkaa piristystä entisenkin omistajan toimista huolimatta. Mulla on tällä hetkellä Gilardoni#1 66650E, 34 dellortto (isompi ehkä tulee), technigas putki (halvalla sai), 200H kansi ja nyt tulee uusi takomäntä saksasta... Putkella en vielä kerinnyt pyörää testata kun tuli lumet ja männän vaihto aika, katsotaan keväällä miten liikkuu...
Life without racing is no life at all!
jakari92
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Juankoski/Kuopio
Liittynyt:
20.2.2007 23:08

ViestiKirjoittanut jakari92 » 3.3.2010 0:30

Onko tietoa/kokemuksia tuosta proxin takomännästä mimmoinen sen laatu on? Sais semmosia Suomesta ja maksaa enemmän kuin wössner saksassa...
Life without racing is no life at all!
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 4.3.2010 23:34

Mulla oli prox vanhassa pyörässä, ihan hyvä mäntä. Johtunee siitä männän kesto kun sen lämmitteli huolella? :D Mutta tämän männän tarina loppui siihen, kun uusi omistaja vaihtoi pipercrossin vakio suodattimen sijaan ilman minkäänlaista säätöä :| .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 5.3.2010 2:13

Noi proxit on vähä arpapeliä, joillain leipoo 500km jälkeen, toiset ajelee 20tkm ilman mitään ongelmia.
Pappis79
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.8.2008 16:24

ViestiKirjoittanut Pappis79 » 5.3.2010 2:43

Rossoneri kirjoitti:Noi proxit on vähä arpapeliä, joillain leipoo 500km jälkeen, toiset ajelee 20tkm ilman mitään ongelmia.


Ja tämäkin on hyvin usein kiinni ihan tasan tarkkaan siitä miten sitä käyttää. Kaikki männät kestää normaalikäyttöä kunhan niitä ei turhaan rääkätä revittelemällä kylmällä koneella, moottorijarrulla, paikallaan huudattamisella... Kyllähän kaiken halutessaan saa rikottua.
jakari92
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Juankoski/Kuopio
Liittynyt:
20.2.2007 23:08

ViestiKirjoittanut jakari92 » 7.3.2010 17:00

Joo kyllä tässä geiwiz:iltä tilaus lähtee, säästän 60€ suunnilleen ja tulee wössnerin mäntä...
Life without racing is no life at all!
perri
Pyörä:
Cagiva Mito SP525 -10
Liittynyt:
19.8.2009 20:46
sp525 Kurit

ViestiKirjoittanut perri » 21.3.2010 20:16

ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?
hokkky
Pyörä:
cagiva mito -09
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
30.12.2008 2:25

ViestiKirjoittanut hokkky » 21.3.2010 21:01

perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..
perri
Pyörä:
Cagiva Mito SP525 -10
Liittynyt:
19.8.2009 20:46

ViestiKirjoittanut perri » 21.3.2010 21:37

hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 21.3.2010 21:48

perri kirjoitti:
hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?


http://www.motot.net/talli/osat/id6740/ mm tossa on täystehosetti
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.