Joo toi ei oo säädöissä Eli kaasuttaessa isolla kierroksilla sen kiekon pitäis pyörähtää vastapäivään sillein että se kääntyy yhtä paljon kun tossa startti pyörähdyksessä maksimillaan. Toisin sanoen sen pitää kääntyä sillein että se reikä on sen kiekon raon päällä. Tällöin pakoaukko on täysin auki.vesbeli kirjoitti:Mites kun en oo saanu oikee vastausta muissa ketjuissa. Kun osaako joku sano etttä toimiiko tää nyt niinku pitäs? http://youtu.be/lpOBRON3U_4 kyseessä siis yamaha dt 125 pa säädin.
pyörä tuntuu nyt niin pirun tehottamalta, kaikki muut paikat oon kattonu et on kunnossa.
Finland744 kirjoitti:Tuohon pakoaukonsäädin -juttuun vielä lisäten, että mielestäni se on ihan normaalia pakoaukonsäätimelle kääntyä hiukan myötäpäivään ennen kuin kääntyy vastapäivään eli avaa pakoaukkoa. Monissa videoissa näkee tuon ominaisuuden.
Ja pakoaukon säätö tehdään sen tarkistusliikkeen perusteella eli jos se haarukka on sen reiän kohdalla kun on avaimesta kääntänyt niin pitäisi olla säädöissä. Sitä en osaa sanoa, että miksi tuossa videossa säädin ei aukea kokonaan kun pyörä on käynnissä. Ehkä se olisi tarvinnut vain enemmän kierroksia?
Johani kirjoitti:siihen ei voi ite vaikuttaa miten se ajossa liikkuu ja oon nähny toisenki säätimen joka liikkuu käynnissä samallalailla kun tuossa, tehtaalta useampi versio pakoaukonsäätimiä tullut ulos ?