Varmasti usein kysytty kysymys, mutta kuinkas paljon tälläinen rotaxi kuluttaa löpöö sataselle peruskaasarilla,TT ja RAVE. Kestääkö tällänen esim 300-400 km päivään reissuja?
alkoin tosa ihmettelemään kun takahaarukka tuntuu olevan vähän väliä sieltä ketju puolelta niin onko sielä jotku laakerit vai jotku kumi puslat mitkä ois voinu mennä väliäksi?? onko iso homma vaihtaa?
chiquita kirjoitti:Varmasti usein kysytty kysymys, mutta kuinkas paljon tälläinen rotaxi kuluttaa löpöö sataselle peruskaasarilla,TT ja RAVE. Kestääkö tällänen esim 300-400 km päivään reissuja?
Syö sellasta 5,5-7l, riippuen kaasukädestä. Saattaha se kestää, sinuna kuitenki ottasin varatulpan ja työkaluja mukaan löpöä en kuitenkaa sinne laittas
Hei nyt vittu. Onko teillä ollu ongelmia Raven laipan kanssa siinä mihin vaijeri tulee kiinni? Uudella laipalla ajettu 200km ja johan se on paskana niin että vaijeri ei kestä enää kiinni. Ja sama oli edellisen laipan kanssa. Olen pitänyt laippaa niin että kotelossa on aukko ylöspäin ja laipan railo mihin vaijeri tulee kiinni on alaspäin. Teenkö jotain väärin?
Noista olen saanut osia aprilleihin aika kivuttomasti. Itse en ole saanut kyllä laippaa koskaan särkymään, eli onko näistä nyt sitte liikkeellä heikompia versioitakin.