Elikkä pyöränä toimii YZF R125. Tarkoituksena olisi vaimennin vaihtaa ja säätää seos kohdalleen. Eli mikä tähän on helpoin tapa?
AMPS myy tuota ECU säätöhommaa, mutta sen käytöstä nyt ei ole paljoa tietoa, eli tarvitseeko käyttää penkissä ennen kuin sen oikeisiin säätöihin saa?
Tähän ketjuun kun eksyin ja aloituspostausta lueskelin, puhuttiin suuttimista. Onko näiden laita mikä, mistä saa ja onko hyötyä jos ruiskukarttaa ei muuta?
Tai täälläkin useasti mainittu johtokikka, eli ymmärtääkseni lämpöjohtoon heitetään jonkinlaista vastusta, jolloin ECU luulee koneen käyvän kuumana. Onko tähän jonkunlaista ohjeistusta olemassa?
Jakoavain kyllä pysyy kädessä,mutta sähköopista kun ei hirveästi kokemusta
Sitten täällä puhutaan johtokurista, mitä sillä tarkoitetaan? Tuo EGR on vissiin se putkeen menevä raitisilmaletku, jolla hujjataan saastemittauksia, eikö?
Niin, ja koko ketjua en jaksanut kahlata läpi, eli jos joku viitsisi uudestaan mulle vastailla, kiitos!