2T viritys ja tekniikka

verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 13:38

juu ei sen siitä kiinni pitäisi olla
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 16:03

nyt näytää siltä ettei vika ole kaasarissa , vaan pyörä ei anna kierroksia ? osaisiko joku sanoa mitä olen voinut mennä sörkkimään että kiorrokset häviäisivät ?
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 17:12

Voiko neulan yms muun vaikutus olla noin suurta että olisin ne säätänyt väärin ? Tuntuu että pyörä olisi aivan tukossa..
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 7.7.2012 17:15

Mulla ei ole mitään hajua millainen on sun pyöräsi ilmanputsari, mutta oletettavasti siinä on jonkinlainen kansi jonka voit ottaa irti ja silloin ilma pääsee kulkemaan esteettömämmin kaasuttimelle. Otappa se pois ja käy ajamassa pieni lenkki ja kerro miten muuttui. Onko suuttimet muuten ns. TT suuttimet vai samat mitkä on ollut kuristetussa pyörässä?
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 17:59

tt suuttimet on juu , mutta kun tuntuu että pyörä ihan vitun tukossa
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 7.7.2012 18:01

Niin, ties vaikka putki olisikin tukossa. Polta sieltä karstat myös.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 18:02

pyörä on hm crm 125 2011
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 18:44

Kuinka putki voi olla tukossa jos se on täysin uusi ?
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 7.7.2012 18:55

No koskas olet putken ostanut/vaihtanut? Äsken? Mikäli se siis on täysin uusi. Kyllä 2011 pyörän putkikin voi olla tukossa jos paljon ajettu karstaavalla öljyllä.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 7.7.2012 19:30

Siis putki tuli tehtaalta eilen joten se ei ole karstassa. Tuntuu että ilman ja bensasn seosta pääsee likaa jollain pyörä on ihan tukossa ?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 7.7.2012 21:07

Kokeile ottaa ilmanputsarin kansi irti ja sit pikku ajolenkki ja muista kokeilla toimiiko ryypyllä paremmin.
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 8.7.2012 16:13

otin irti ja pistin kaasun pohjaan vapaalla eikä juurikaan muutosta näkynyt. Yhä ei anna kierroksia täydellä kaasulla. Siirsin naulan sokkaa yhden kohti kärkeä päin , eikö se ole ihan oikein ?
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 8.7.2012 22:30

Voi saatana sun kanssas, mee nyt perkele testaamaan sitä jo kokeile mihin suuntaan se kulkupuoli muuttui :x
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 8.7.2012 23:07

Kävin koittaa ajaa ja juurikaan ei muutosta ajaa sitten ryyppy päällä tai ilman? Onko muuten normaalia että kaasarista tulee 4 hukkaputki letkua :o ?
verquu
Pyörä:
HM CRM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.11.2010 22:38
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut verquu » 9.7.2012 12:52

Nyt sain kierrokset pintakaasulle vaihtamalla raven ns väärinpäin? ajaessa kiihtyy suht hyvin pienillä vaihteilla mutta heti kaasua lisätessä kierrokset häviävät ? kellää ollu samanlaista ongelmaa ?