Kuristusten etsintätalkoot

Palkkirunkoinen
Pyörä:
R6
Liittynyt:
28.4.2003 14:44

ViestiKirjoittanut Palkkirunkoinen » 20.4.2004 22:52

Kerätääs nyt semmonen koko pitkä "lista" Hyosung Cometin kureista ja niiden poistosta!? :P
Järvinen
Paikkakunta:
nummela
Liittynyt:
16.4.2004 12:37
crm:n kuristukset

ViestiKirjoittanut Järvinen » 23.4.2004 13:03

crm:ssä on todennäköisimmin prikka alkukäyrässä ja kuristuslevy imukaulassa ei oo sit ihan 100% varma mut sillee 99% koska itellä on täystehonen ja se pitää kuristaa :( et saa sen rekisteröityy a1 tehoseks et sitä voi ajaa a1 kortilla ja katsastuskonttorilta neuvottiin et kuristuslevy imukaulaan ja semmonen putki missä on kuristus alkukäyrässä. siitä vaan tiiän missä niitten pitäs olla. Ei siin ainakaa mitää syttykuristusta oo ku kierroksii kiljasee mittarin tappii (12tonnii) :)
piodi
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
16.4.2004 11:18

ViestiKirjoittanut piodi » 23.4.2004 23:26

mitä honda cbr:äs on kuristettu ja mite ne saa poies?
Freqqe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
19.4.2003 12:56

ViestiKirjoittanut Freqqe » 23.4.2004 23:32

ei oo kyl mitään kureja... suora putki ja joku viriviri devil änkkä tai jotain niin saa ehkä vähän enemmän ääntä ja ehkäpä jopa vääntöäkin.. uudet nelarit tehtaalta tullessaan jo täysitehoisia.. eli ei paljon kureja löydy niistä
virago
Liittynyt:
15.4.2004 16:27

ViestiKirjoittanut virago » 24.4.2004 17:39

Mutta missäpä lieneekään kuristukset Viragossa? vuosimalli on 1999 ja kuutioita on tietty 125cc.

Serkun 535cc viragossa ne sijaitsevat kaasarissa...mutta tietääkö kukaan 125cc?
Yamaha Virago 125cc. -99
Suzuki Pv 60cc. -94
jamppi*
Paikkakunta:
joku hikine kylähän se o ?
Liittynyt:
1.5.2004 20:45

ViestiKirjoittanut jamppi* » 1.5.2004 23:35

mihin asentoon laippa täytyy laittaa kun on ottaanu lukitusruuvin pois?
gassu
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.11.2003 22:21

ViestiKirjoittanut gassu » 2.5.2004 13:25

paljo tzr:än pitäs kulkee tol säädöl..??
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 2.5.2004 13:30

Kyselkääs siellä TZR-topikissa, paremmin tulee vastauksia.
kallekaski
Liittynyt:
9.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut kallekaski » 10.5.2004 9:29

markketo kirjoitti:
suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf

alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm

pyörän säätöihin ei tarvitse koskea :retee:


Korjaamolla väittivät, että uusi suutin on tarpeen tai leikkaa kiinni.

Itse ei mitään harmainta aavistustakaan (oma vissiin toimii kuristetun suuttimella), joten jos puhun nyt ihan puuta hienää, pyydän anteeksi... :eek:

Joo, kyllä ne erehtyivät. Ellei sitten ole joku muu laittanut pienempää suutinta sinne kaasariin. Ite ajoin viimesellä Suzukillani yli 50 000 (viiskytätuhatta ) kuristamattomana ja alkuperäsellä pääsuuttimella, eikä leikannut kertaakaan.
Nyt en muista paljonko sen pääsuutimen koko pitäis olla, mutta jospa katot itse tuolta RGF -topikista. Eiköhän se siellä ole mainittu.


tahtoo nähä rgf:n tai yleensä 2t pyörän joka kestää 50 tonnia
Kalapuikko
Liittynyt:
10.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Kalapuikko » 10.5.2004 14:29

Kyselisin noita Yamaha XV Virago 125 kureja. Mikä suutin kannattais laittaa jos on laser putket ja ilmanputsarista kuri pois, ku ei oikeen kukaan tiedä...
HaamuTeemu
Pyörä:
Yamaha RD 350 '86
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
9.5.2004 23:48

ViestiKirjoittanut HaamuTeemu » 10.5.2004 20:23

Mitäköhän kuristuksii tossa uudessa Aprilia MX 125:ssa oikein on... kiinnostais tietää, ku omistan sellasen :retee:
MatiasL
Liittynyt:
22.4.2004 15:01

ViestiKirjoittanut MatiasL » 10.5.2004 21:35

Tuosta Suzuki TSR:n kuristukseta vielä... Se on siis putkessa. Elikkäs missäköhän kohti ja mitenköhän sen sais siitä helpoiten pois? :eek:
Nämä olisivat aika hyödyllisä tietoja... :twisted:
jamppi*
Paikkakunta:
joku hikine kylähän se o ?
Liittynyt:
1.5.2004 20:45
tzr 125

ViestiKirjoittanut jamppi* » 11.5.2004 15:27

tietääks teistä kukaan et miten se pakoaukossa oleva mötti saahaan auki asentoon, kun on melkein puolet pakoaukosta tukittu ja kun ei se suosiolla mee.
Jester
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.3.2003 23:12
Re: tzr 125

ViestiKirjoittanut Jester » 12.5.2004 13:24

jamppi* kirjoitti:tietääks teistä kukaan et miten se pakoaukossa oleva mötti saahaan auki asentoon, kun on melkein puolet pakoaukosta tukittu ja kun ei se suosiolla mee.


Moro tässä tuli about vuosi aikaa kun viimeksi luin Motot:nettiä.
Joten kai sitä jaksaisi vidosta viimein vastata johonkin.
Itellä oli kanssa TZR -90
Kun laitat virrat päälle kuuluko YPVS:sän surina? Muutoskattastuksessa on tod.näk poistettu YPVS:sän moottori tai piuhat irroitettu. <-Tankki pois sen alla pitäisi olla musta mötikkä johon tulee kaksi vaijeria se on YPVS:sän säätäjä. TZR:rän kuristukset on pienempi pääsuutin 170 (norm 180) ja tyhjäkäynti 20 (norm 25) jos en hirveästi väärin muista / Ypvs pois käytöstä ja pakoputkeen 23mm kuristusholkki. YPVS:ssä kannattaa mennä säädättämään liikkeeseen Esim Tampereella KX-center. Jos jättää täysin auki niin kone ei väännä ollenkaan alhaalta ja hyytyy noin 5000 RMP/min:niin.
"I feel the need, the need for SPEED!"
jamppi*
Paikkakunta:
joku hikine kylähän se o ?
Liittynyt:
1.5.2004 20:45
tzr

ViestiKirjoittanut jamppi* » 14.5.2004 10:54

pakoaukosta kun painaa sitä venttiiliä niin pitäiskö sen liikkua jo sillon? et pitäskö sen olla aika löysä ku mulla se on niin pirun tiukassa. yhessä liikkeessä kyl sanottiin et jos se on joskus leikannu niin pahasti et mäntä ois lyöny siihen ja se olis sen takia niin jumissa.