Nyt kertokaas mulle joku hiukan fiksumpi kaveri, kun apriliani rs (06) oli männän vaihdossa niin olivat jättäneet raven laipasta vaijerin irti joten rave ei toiminut. Sitten laitoin vaijerin takaisin kiinni laippaan ja laippa paikalleen ja tietenkin laippa väärinpäin. Ajelin 10 kilometriä ja huomasin että nyt ei ole kaikki kohdallaan, alavääntö oli hävinnyt melkein kokonaan mutta yläkierroksilla otti paljon räväkkäämmän piikin kuin normaalisti. Sitten käänsin laipan oikeinpäin koloon ja lähdin testaamaan, alaväännöt tulivat takaisin mutta piikki hävisi lähes olemattomiin, jos vertaa siihen millainen se oli kun laippa oli väärinpäin. Oisko jollain ideoita miten saisin piikin yhtä tehokkaaksi kuin laippa väärinpäin ja silloin kuin raveni oli aivan uusi, mutta silti alaväännöt kuin laippa oikein päin
Olipas sekaisesti kirjoitettu mutta yrittäkää joku ottaa selvää mitä tarkoitin