piilorasva2 kirjoitti:Siks totesinki että ois kokeilemisen arvosta, putki on nyt kiinni ja ainakin jenkaa ottaa paremmin kun vakiolla , eikä tehoalue ole aivan hillitömän korkealla
Pakko kommentoida tähän
Dt:ssä on pakoaukko ajoituksiltaan kireämpi kuin esim 1991vm YZ:ssa, ja pakoaukonsäädin on ohjelmoitu aukeamaan n.6-7tonnissa.
Luonnollisesti jos laitetaan ylävireisemmän pyörän putki, niin syntyy iso tehokuoppa juuri tuonne 5-7tonniin eikä tehoalue ole kauhean käyttökelpoinen, koska putki ei tule vielä mukaan vaikka pakoaukko on täysin auki
Kaverin kanssa laitettiin juuri tuon vuosimallin FMF tehoputki DT:seen.
Tehtiin sovitelaippa vanhasta alkukäyrästä, 34mm Mikuni TMX, hieman kokeiluja eri säätimen asentojen kanssa+monta eri suutinta ja putsarin testailua ja pyörähän nosti nokkaa pelkästään kaasulla ykkösvaihteella koska tehoalue tuli niin terävästi mukaan. (vieläkin eka ja ainoa vehje joka oikeasti nosti keulaa kaasusta ilman pientäkään nojailemista taaksepäin
)
Huippuja kerettiin kelata 143km/h gepsiin lyhyellä suoralla vaikkei säädöt olleetkaan ihan kohdallaan